כיצד הפתיעה אינטל בכנס המפתחים השנתי שלה?

הכנס המשיך להתמקד בעיקר במחשוב תפיסתי ומחשוב עתידי, ובעיקר בפיתוח של כלים לסביבות המחשוב הזה - הכי קרוב שאפשר למצלמת ה-RealSense התלת-מימדית של החברה, והכי רחוק ממעבדים שאפשר

מרחיבה את ההשקעה בישראל. אינטל

כנס המפתחים השנתי של אינטל (Intel) ממשיך להתמקד בעיקר במחשוב תפיסתי ומחשוב עתידי, ובעיקר בפיתוח של כלים לסביבות המחשוב הזה – הכי קרוב שאפשר למצלמת ה-RealSense התלת-מימדית של החברה, והכי רחוק ממעבדים שאפשר – אם מוציאים מהתמונה את ההכרזה של הענקית על שיתוף פעולה עם ARM לייצור מעבדים בהתאמה אישית עבור יצרניות ללא מפעל ייצור.

כך, בין השאר, הכריזה החברה על מודול המחשוב Joule שהוא למעשה פלטפורמת פיתוח רבת עוצמה, עם תמיכה במצלמות RealSense בעלות יכולת חישה עמוקה שהמטרה היא מפתחי פתרונות לאינטרנט של הדברים כמו גם ארגונים מבוססים. המטרה העיקרית של המודול הוא לאפשר למפתחים להוביל תפיסה, או תכנון, לכדי יצירת אב-טיפוס מהירה, ולאחר מכן אף להגיע כמה שיותר מהר לייצור וזאת תוך הקטנה משמעותית ביותר במשאבים המושקעים בפיתוח, וכן תוך קיצור זמן משמעותי.

בסופו של דבר מדובר במערכת על מודול בעלת צריכת כוח נמוכה ששימושית ליצירת בסיס לרחפנים, רובוטים, פתרונות מציאות וירטואלית ומציאות רבודה, ואפילו למיקרו שרתים. היא תהיה זמינה בשתי תצורות 570x ו-550x, כשהראשונה כבר זמינה למכירה. באופן מסוים מדובר במתחרים יקרים יותר ל-Raspberry Pi – העלות ההתחלתית אמורה להיות כ-370 דולר.

מעבר לכך הציגה החברה כמה כלים לפיתוח שסובבים באופן מוצהר מסביב ל-RealSense. הבולט ביניהם הוא כנראה ערכת הפיתוח Euclid המשלבת יכולת חישה עם מחשוב ויכולות קישור אלחוטי יחד עם יישום עזר ידידותי למשתמש. עם יכולות פלאג-אן-פליי מתקדמות אמור הפתרון לאפשר למייקרים, חוקרים ומפתחים בתחום הרובוטיקה ליצור במהירות פתרונות המבוססים על RealSense.

כן הציגה אינטל את הדור הבא של המצלמה התלת-מימדית שלה, RealSense Camera 400, וכעת היא אמורה להיות מדויקת יותר ועם יכולת לכידה כפולה לשנייה של נקודות תלת-מימדיות, וכן עם טווח פעולה הגדול פי שניים ויותר בהשוואה לדור הקודם, ועם תמיכה לשימושים גם מחוץ לכותלי הבית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים