תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Forum Israel 2016, יום ד' 16 בנובמבר, LAGO

מובילת טכנולוגיית הנסיעות הגלובלית אמדאוס זכתה בפרס חדשן השנה של רד-האט ל-2016

שירותי הענן של אמדאוס, הבנויים על פלטפורמת Red Hat OpenShift Container, מספקים פלטפורמה מתרחבת כדי לסייע לעמוד בדרישות של נפחי נתוני עסקאות הולכים וגדלים

17/08/2016 10:34
דיטמר פאוזר, סמנכ"ל ארכיטקטורת מו"פ בקבוצת ה-IT של אמדאוס

רד-האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה כי אמדאוס (Amadeus), ספקית מובילה של פתרונות טכנולוגיים עבור תעשיית הנסיעות העולמית, זכתה בפרס חדשן השנה של רד-האט לשנת 2016 (Innovator of the Year Award), זאת לאחר שנבחרה מתוך ששת המועמדים הסופיים לפרס ובעקבות הצבעה ציבורית.

אמדאוס הוכרה כחדשנית השנה של רד-האט בזכות השימוש החדשני שלה בפלטפורמת Red Hat OpenShift Container, כחלק של פלטפורמת שירותי ענן חדשה שנועדה לסייע לחברות לעמוד בדרישות יותר ויותר מורכבות של נוסעים.

אמדאוס דיווחה על עיבוד יותר מ-30 אלף טרנזקציות משתמשי-קצה לשנייה במהלך פעולות שיא. הדרישות למציאת נתוני עסקאות הנוסעים גדלות כל הזמן, ולקוחות רבים של אמדאוס בענף הנסיעות והתיירות, רצו יישום נסיעות שיכול לרוץ באתר אינטרנט מקומי, או שניתן לגשת אליו דרך פלטפורמות ענן ציבוריות, פרטיות, או היברידיות.

מאחר שאמדאוס מקבלת בקשות המגיעות מיותר מ-12 אלף התקני תשתית, היה עליה ליצור פלטפורמת מחשוב חזקה ואג'ילית (זריזה וגמישה). לשם כך בדקה אמדאוס כיצד קהילות קוד פתוח שונות מטפלות בארכיטקטורת ותכנון תשתיות ועיצוב, כולל קונטיינרי יישומים, ובעקבות כך בחרה כבסיס עבור תשתית היישומים החדשה שלה, בפלטפורמת Red Hat OpenShift Container  עם ארכיטקטורת קונטיינר המשלבת באופן טבעי  Docker ו-Kubernetes בפלטפורמה נתמכת וברמה ארגונית.

לאפשר חדשנות מהירה יותר

פלטפורמה חדשה זו, Amadeus Cloud Services, המבוססת על טכנולוגיית רד-האט, מאפשרת שירות לקוחות טוב יותר, זמינות-פלטפורמה מוגברת, תפעול יעיל, וקיצור זמן יציאה לשוק של שירותים חדשים.

מאז 2007 מכירה תכנית פרסי החדשנות של רד-האט, בהישגים הטכנולוגיים של לקוחות ושותפים שמפגינים חשיבה יצירתית, נחישות בפתרון בעיות, ושימושים חדשניים בטכנולוגיות רד האט. בין הזוכים היו מובילים מרחבי העולם וממגוון תעשיות, אשר משתמשים בפתרונות קוד פתוח כדי לשנות את ארגוניהם ולאפשר חדשנות מהירה יותר.

דיטמר פאוזר,  סגן נשיא לארכיטקטורה, איכות ומשילות באמדאוס, אמר כי "אנחנו נרגשים מהכתרתנו כזוכים בפרס חדשן השנה של רד-האט ל- 2016. הפתרון שבנינו עם Amadeus Cloud Services באמצעות פלטפורמת Red Hat OpenShift Container, סייע לנו לחסל חסמים לחדשנות, ואיפשר לנו להגביר את המיקוד שלנו במתן ערך לעסקינו וללקוחותינו".

מרקו ביל-פיטר, סגן נשיא לחוויית ומעורבות לקוח ברד-האט, אמר כי "אמדאוס משתמשת בטכנולוגיית רד-האט לא רק כדי לספק תשתית מודרנית העוזרת לקדם  חדשנות עסקית, אלא גם כאמצעי לעזור לענות על הדרישות הגדלות של לקוחותיה. לכבוד הוא לנו להכתיר את אמדאוס, חברה שמייצגת כל כך טוב חשיבה יצירתית ופתרון בעיות, כחדשנית השנה של רד-האט ל- 2016. "

כדי לדעת יותר על רד-האט לחצו כאן.

אירועים קרובים