גוגל מתחרה ב-FaceTime: השיקה אפליקציית שיחות וידיאו

Google Duo עוצבה בפשטות, ולא כוללת רשימת אנשי קשר וחשבון שצריך לנהל ● אחת התכונות המעניינות בה מאפשרת לראות מי התקשר לפני שעונים

Google Dou. צילום: יח"צ

הכירו את Google Duo – אפליקציית שיחות וידיאו מעוצבת במיוחד לשימוש בסמארטפונים שגוגל (Google) השיקה היום (ג'), במטרה להתחרות ב-FaceTime של אפל (Apple).

האפליקציה החדשה זמינה למכשירי אנדרואיד (Android) ו-iPhone. בעת ההרשמה, היא בודקת את מספר הטלפון של המכשיר ושולחת טקסט אישור – ובכך מסתיים תהליך ההתקנה.

Google Dou עוצבה בפשטות ואינה מאפשרת שיחות ועידה או הוספת קישוטים לתמונה, כמו שקיים באפליקציות שונות. היא לא יוצרת רשימת אנשי קשר משלה ואף לא חשבון שצריך לנהל – האפליקציה קשורה ישירות לאנשי הקשר שבמכשיר. עוד, לדברי גוגל, השיחות באפליקציה מוצפנות מקצה לקצה.

ניק פוקס, נשיא חטיבת התקשורת של גוגל, אמר כי הפשטות בעיצוב הייתה מכוונת, כדי להשיג שידור חלק ויציב, שמתאים את עצמו לרוחב הפס ולסוג הרשת. "אנחנו ממוקדים לחלוטין במובייל", ציין. "מבחינתנו, 'מדהים במובייל, לא צריך בדסקטופ' הייתה הגישה המועדפת בפיתוח האפליקציה".

אחת התכונות הנחמדות שמציעה Google Dou היא נוק-נוק: כשמתקבלת שיחה במכשירי אנדרואיד (התכונה הזו לא פועלת ב-iPhone) מוצג על המסך מיידית שידור הווידיאו של המתקשר, עוד לפני המענה לשיחה. הדבר מאפשר למשתמש לראות מי מתקשר אליו ולהחליט אם לענות לשיחה, ולמתקשר הוא מאפשר לנסות לפתות את מי שהוא התקשר אליו לענות לו עם פרצופים מצחיקים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים