ה-IT סייע לרווחיות דיסקונט ברבעון האחרון

השקעות בטכנולוגיה והשקת שירותים חדשים תרמו להגדלת הרווחיות של הבנק ● את הפעילות הזו הובילו סמנכ"ל הטכנולוגיות, לוי הלוי, והאגף שהוא עומד בראשו

לוי הלוי, מנכ"ל Cal. צילום: קובי קנטור

בנק דיסקונט פרסם שלשום את התוצאות העסקיות שלו לרבעון השני של השנה. על פי הדו"ח, הרווח הנקי של הבנק גדל בשיעור של 45.6%, והסתכם ב-393 מיליון שקלים, לעומת 270 מיליון שקלים ברבעון המקביל אשתקד. זהו רווח שיא לרבעון.

אחד ממנועי הצמיחה של הבנק שתרמו להגדלת הרווחיות היו ההשקעות בטכנולוגיה, שהביאו לפיתוח שירותים חדשים במסגרת הבנקאות הדיגיטלית ושיפור השירות ללקוח. את הפעילות הזו הוביל סמנכ"ל הטכנולוגיות של הבנק, לוי הלוי והאגף שהוא עומד בראשו.

בדברי ההסבר לתוצאות הכספיות המצוינות של הבנק אמרה בין היתר מנכ"לית הבנק, לילך אשר טופילסקי כי "התוצאה של שנת 2016 משקפת שיפור בביצועי הבנק והקבוצה. התוצאות מבטאות את ההתקדמות במתווה התוכנית האסטרטגית שהשקנו לפני שנתיים, תוך מיקוד עסקי, צמיחה במגזר הקמעונאי, יישום צעדי התייעלות ופיתוח מערכי שירות חדשים ללקוחותינו".

לילך אשר טופילסקי, מנכ''לית בנק דיסקונט. צילום: קובי קנטור

לילך אשר טופילסקי, מנכ"לית בנק דיסקונט. צילום: קובי קנטור

"בשנה האחרונה, פיתחנו מערכי שירות חדשים ללקוחותינו, והרחבנו את פעילות הדיגיטל בערוצים השונים. הקמנו את אגף הדיגיטל, השקנו אפליקציה חדשה, שידרגנו את אתר הבנק והוספנו שירותים המציבים סטנדרט חדשני וחוויית משתמש ייחודית ומתקדמת ללקוחותינו". אמרה טופילסקי, לאנשים ומחשבים.

"במבט קדימה, אנו מגבשים את השלב הבא באסטרטגיה הקבוצתית", הוסיפה טופילסקי, "והוא בהתאם לאתגרים המתפתחים במערכת הבנקאית, הכוללים שינויים בדפוסי הצריכה, בטכנולוגיה וברגולציה. במסגרת זו, אנו שוקדים על הצעת ערך עדכנית וייחודית ללקוחותינו, שתתבסס על שילוב פשוט ונוח של ערוצים דיגיטליים ואנושיים".

"אנו משוכנעים כי המהלכים שבוצעו בתקופה האחרונה, לצד יישום השלב הבא בתוכנית האסטרטגית, יאפשרו את המשך צמיחתה והצלחתה של קבוצת דיסקונט גם בעתיד", אמרה.

בשנה האחרונה הודיע בנק דיסקונט על שורה של מהלכים ארגוניים שנועדו להתאים את פעילותם לתוכניות האסטרטגיות של הבנק, שכולן מבוססות מחשוב וטכנולוגיה. בין היתר הודיע הבנק על מיזוג חטיבת הטכנולוגיות והתפעול, והקמת אגף הדיגיטל, תחת ניהולו של הלוי, מתוך הבנה שהחיבור בין עסקים לטכנולוגיה הוא הכרחי ליישום ההערכות לבנקאות העתידית.

עוד הודיע הבנק על הקמת מש"ב, מרכז שירות בנקאי מתקדם, לצורך הסטת פעילות מהסניפים למשרד האחורי. המש"ב כולל מאות בנקאים שפועלים בשיטת הפעלה יעילה ועם תשתית טכנולוגית מתקדמת. במקביל, התקשר הבנק עם מיקרוסופט (Microsoft) ליישום מערכת CRM מתקדמת אשר צפויה לעלות לאוויר בתחילת 2017. כמו כן, הבנק זכה במספר פרסים יוקרתיים, כולל הענקת פרס המנמ"ר המצטיין להלוי.

במעמד הענקת הפרס אמרה טופילסקי כי "נדרשת אסטרטגיה עסקית ותרבות ארגונית חדשות – הדיגיטל הוא הבאזז החדש. יש צורך לשנות את התרבות הארגונית, זה האתגר שלנו, המנכ"לים. השאלה היא איך להפוך ארגונים כך שהם יידעו לעבוד באופן מבוסס דיגיטלי."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים