גוגל בודקת כרטיסיה חדשה בשם Dashboard ב-Google Now

הכרטיסיה, שהיא חלק מהעוזרת הווירטואלית, מיועדת לאסוף נתונים ממקורות ושירותים אחרים של ענקית החיפוש, כמו מיילים חשובים, תמונות מסוימות, תזכורות אירועים ועוד ● המטרה של גוגל היא להדגיש את התוכן בשירותים שלה

גוגל. צילום: BigStock

גוגל (Google), כך נראה, מקדמת ביתר שאת שינויים ב-Google Now, במטרה לספק גרסה אישית יותר של העוזר הווירטואלי שלה, וזאת לנוכח השקתו הקרבה ובאה של ה-Google Assistant.

אחרי שרק לפני כשבוע הוסיפה גוגל את הכרטיסייה Explore Interests – המשמשת לחקירת תחומי העניין של המשתמש והבלטת קטגוריות נבחרות – ולאחר שיפור תכונת ההשלמה האוטומטית, הדבר החדש הבא של הענקית הוא השורה התחתונה של הכרטיסיות, שמאוישת בכפתור Home וב-Dashboard החדש, שנועד להצגת כל הודעות הדואר האלקטרוני, אירועים ותצלומים חשובים במרוכז באגף אחד.

בפועל, טאב ה-Dashboard ייפתח דף חדש שאליו ייאסף כל המידע מאפליקציות ושירותי גוגל השונים ויישמר בעבור המשתמש בכדי שיוכל לעיין בו בזמנו החופשי. בין השאר יכול המידע הזה לכלול מיילים חשובים שצריכים תשומת לב מדוקדקת יותר, תמונות מיוחדות מה-Google Assistant, תזכורות, רשימות מטלות ומועדי הסיום שלהן, כמו גם אירועים חשובים מלוח השנה.

בינתיים – אקסקלוסיבי ל-Nexus

לעת עתה מוצג Dashboard רק למשתמשים נבחרים בעלי Nexus Launcher, והפרטים בנוגע למה שתכלול הכרטיסייה ואיך היא תעבוד עדיין לא בהירים לחלוטין, מה גם שהתכונה ככל הנראה עדיין לא עובדת באופן חלק.

ייתכן שבשל דליפת הפרטים על ה-Nexus Launcher שאירעה לפני מספר ימים, משתמשי הקצה שלא היו אמורים כלל לראות את החידוש נתקלו בו למרות שכוון לעבר בדיקות פנימיות בלבד.

בנוסף, העובדה שהשורה התחתונה של הכרטיסיות עובדת רק עם ה-Nexus Launcher תומכת בתאוריה שה-Google Assistant אולי מיועד בלעדית לטלפוני Nexus החדשים, כאשר הוא ישוחרר.

כך או כך, התכונה מדליקה למדי, ואם תבצע בפועל אפילו חצי מהיכולת המיוחסות לה, Dashboard יכולה להיות האבולוציה הגדולה הבאה של Google Now.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים