באו לבקר במאורת הנמר: דרור הר וד"ר לירן אדליסט, אקטיביו

14/08/2016 14:05
מימין: ד"ר לירן אדליסט, סמנכ"ל תחום ייעוץ ושירותים פיננסיים באקטיביו; ודרור הר, מנכ"ל החברה. צילום: פלי הנמר

באחרונה ביקרו במאורת הנמר דרור הר, מנכ"ל אקטיביו (Actiview) – חברה מקבוצת יעל, שמתמחה ב-BI, ניהול מידע ואנליטיקה – וד"ר לירן אדליסט, סמנכ"ל תחום ייעוץ ושירותים פיננסיים בחברה.

המפגש עם הר וד"ר אדליסט התקיים מספר ימים לאחר רכישת אקטיביו על ידי קבוצת יעל. במפגש סיפר הר כי אקטיביו חוותה בשנים האחרונות תהליך של גדילה מואץ, במהלכו צמחה החברה מ-20 עובדים בתחילת 2010 ליותר מ-100 כיום. החברה הפכה בשנים אלה לספקית של פתרונות BI מקצה לקצה – החל מפתרונות ה-BI וה-Data Management הקלאסיים, וכלה בתחומי פעילות חדשים יותר, דוגמת אנליטיקה, יישום מערכות לניהול תהליכי קמפיינים שיווקיים (Campaign Management) ומערכות BI פיננסי.

הר סיפר לי על הרכישות שביצעה אקטיביו במהלך השנים האחרונות – של TOP IT ושל B.I. Insight – שהפכו אותה לספקית של פתרונות מלאים ומקיפים למערכות פיננסים ולמערכות ניהול קמפיינים, הן בתהליך העסקי והן בהקמה של התשתיות הטכנולוגיות, הכוללות מחסני נתונים או מערכות BI תומכות. הוא הוסיף שהחיבור עם קבוצת יעל יאפשר לאקטיביו להמשיך ולצמוח, ויתמוך בתהליך של הפיכתה לשחקנית דומיננטית עוד יותר בשוק ה-BI הישראלי. כמו כן, הוא יתמוך בהעמקת הפעילות של החברה בחו"ל.

אדליסט, ד"ר למנהל עסקים מאוניברסטת בר אילן עם התמחות בתמחור וניהול של פרויקטי תוכנה, סיפר לי על הגידול בדרישה וביישום של פתרונות BI לעולמות התוכן של מנהל הכספים הראשי, בדגש על כלי תכנון ובקרה ארגוניים לניהול תקציב, יעדים, תחזיות ופרויקטים. הוא אמר כי יש הבנה הולכת וגדלה במגזר הארגוני בנחיצות של כלים שיאפשרו לטייב ולשכלל את התהליך התכנוני, הפיננסי והעסקי באופן חוצה ארגון, ושיאפשרו למחלקות הכספים והכלכלה בארגון להיפרד מהאקסל (Excel) לטובת כלים מהירים, מדויקים, אמינים ותואמי דרישות רגולציה.

בהמשך אמר אדליסט כי אקטיביו מייצגת בישראל את חברת התוכנה הגרמנית Jedox, המתמחה בכלי תכנון ו-BI פיננסי, וכי היקף הפעילות של החברה גדל פי שלושה מאז שרכשה אקטיביו את TOP IT.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ענת שלום

    היי, רוצה להמליץ על יועץ עסקי מעולה בתחום שיכול לסייע לכם גם ברמה הפרטית וגם בעסקית. מצרפת קישור לאתר שלו: http://www.x2y.co.il/

אירועים קרובים