האם נמצא המתחרה לדפדפן כרום?

אחד התחומים התחרותיים ביותר והכי בולטים בכמות האפליקציות שמציעות את עצמן למשתמש - הוא תחום הדפדפנים ● M Browser בהחלט מנסה לתת פייט לחבריו ● הצלחה נרשמה - אך גם כישלון אחד

מתחרה על ליבכם. M Browser

אחד הדברים היפים באנדרואיד הוא שכל אחד, כל הוא עומד בחוקי העלאת האפליקציות ל-Google Play, יכול להעלות לחנות כל אפליקציה שהוא יוצר.

בהנחה שמדובר במפתח מהשורה, ולא האקר שמנסה למשוך משתמשים תמימים למאורה שלו כדי לנעוץ בהם את עוקצו המר, זה אומר שבעצם התחרות פתוחה בפני כולם בכל נושא ובכל תחום.

במשחקים זה מוכר היטב שמשחק מסוים מושך אחרי זמן מה הרבה מאוד אפליקציות שמנסות להיות הכי דומות לו שאפשר, בלי להעתיק לגמרי, ותוך ניסיון ליצור יקום חדש משהו. אבל זה קורה גם בתחום האפליקציות "הכבדות" יותר, ואחד התחומים התחרותיים ביותר והכי בולטים בכמות האפליקציות שמציעות את עצמן למשתמש הוא תחום הדפדפנים.

נכון, גם כאן כרום (Chrome) שולט, והבא אחריו הוא דפדפן ברירת המחדל של אנדרואיד שכמעט זהה לו, ונכון – גם כאן בין השמות הבולטים מוצאים שוב את פיירפוקס (Firefox) של מוזילה (Mozilla) ואת אופרה (Opera), אבל מצד שני יש לא מעט דפדפנים לבחירה, אולי אפילו יותר מימי הזוהר של ה-PC.

כמה גלי'צים קטנים

והנה, עוד אחד שמנסה להציע את עצמו לקהל הרחב, שקורא לעצמו M Browser. הדבר הכי יפה בדפדפן הזה הוא שמיד בסיום ההתקנה הוא הציג את התפריטים שלו בעברית מלאה, תוך שהוא מזהה שמדובר בטלפון שפועל בישראל ובעברית, ומדובר בעברית שמי שתרגם אליה את המקור עשה עבודה טובה למדי להוציא כמה גלי'צים קטנים שמראים שבכל זאת לא מדובר בדובר/כותב עברית מלא.

אם אתם לא רוצים עברית, תוכלו לבחור מהתפריט הראשי בעצמכם את השפה בה הדפדפן יפעל, כולל פולנית, יוונית או אינדונזית אם בא לכם. גם אנגלית כמובן.

הדפדפן, באופן פעילותו כברירת מחדל, פועל מהר מאוד ומעלה דפים יחסית במהירות, ואפשר גם לזרז אותו עוד יותר אם בוחרים עבורו שלא לעלות תמונות, בחירה שגם משפיעה על הוידיאו וגם חלק מהמודעות שמשולבות באתרים. אפשר אפילו להחמיר עוד יותר ולבחור תחת הגדרות מתקדמות גם את ה-JavsSvript בעמודים אליהם גולשים, אבל אז אתרים יכולים גם להתנהג באופן בלתי צפוי או לפחות לא להציג את התכנים שלהם בצורה המיועדת.

מצד שני, מי שלא מעוניין להסתיר תמונות וכיוצא בכך, יכול ללכת לקיצון מנגד ואפילו להוסיף תמיכה בהצגת קבצי הפלאש של אדובי (Adobe).

מתחייב לא לאסוף נתונים של גולשים

בהגדרות גם ניתן לקבוע האם תצוגת העמודים תתבצע לפי הגדרת ברירת המחדל של האתרים שמזהים, או לפחות אמורים לזהות, את סוג המכשיר ממנו גולשים אליהם, או לכפות תצוגה של אתר מלא – דבר טוב במקרה של טאבלט גדול מסך, או תצוגה של אתר מובייל – במקרה שבו גולשים כמובן רק מטלפון עם מסך בגודל 6 ומשהו אינץ' ומטה.

אפשר גם לבחור היכן לשמור את הקבצים שמורידים באמצעות הדפדפן, לבחור באיזה מנוע שימוש להשתמש בזמן הגלישה, החל בגוגל (Google) וכלה בעוד שישה כולל DuckDuckGo, המתחייב לא לאסוף נתונים של גולשים, ואפילו Baidu הסיני.

הבעיה היחידה היא הניווט. לא מצאנו כפתור בית באפליקציה, וזה מוזר כי במקרה הכי גרוע היה אפשר לשלב אותו בצורת לחיצה ארוכה על כפתור טעינת הדף מחדש, או בתוך התפריט הראשי. כמו כן, כדי לנוע קדימה ואחורה בין עמודים צריך להשתמש במחוות מתאימות על גבי המסך – כן, שמאלה וימינה בהתאמה לאחורה וקדימה – ואין חצים או אפשרויות בתפריט.

בשורה התחתונה עוד דפדפן חביב לבחירה, שכמובן גם תומך בגלישה בסתר, שעושה את העבודה מהר והוא טוב למי שרוצה לברוח מברירות המחדל של המכשיר ושל הסביבה המיידית שלנו.

להורדה לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים