תוכן שיווקי

ד"ר אריק סיגל הצטרף למועצה המייעצת של DMWay Analytics

"הניסיון הרב אשר מביא איתו ד"ר סיגל בתחום החיזוי האנליטי בעולם מהווה מכפלת כוח לאסטרטגיית החדירה שלנו לשוק האמריקני", אמר גיל נזרי, מנכ"ל ומייסד DMWay Analytics

20/07/2016 10:27
ד"ר אריק סיגל וגיל נזרי, מנכ"ל ומייסד analytics DMWay

DMWay analytics, חברה מובילה בתחום החיזוי האנליטי הכריזה על הצטרפותו של ד"ר אריק סיגל, גורו עולמי בתחום החיזוי האנליטי, למועצה המייעצת של החברה.

סיגל, בעל תואר דוקטור במדעי המחשב, נבחר מדי שנה כאחד מעשרת האנשים המשפיעים ביותר בעולם בתחום Predictive analytics. כמו כן, כתב גם את רב המכר העולמי בתחום Predictive Analytics, ושמו: The Power to Predict Who Will Click, Buy, Lie, or Die.

סיגל הוא מייסד של Predictive Analytics World ועורך של Predictive Analytics times.

"אני שמח לקחת חלק בהצלחה העולמית של DMWay", אמר סיגל. "החברה כבר מקבלת חשיפה רבה, הכרה והערכה עולמית הולכת וגוברת בשל החדשנות בתחום האוטומציה של Predictive analytics. כבוד הוא לי להיות חלק מהמועצה המייעצת של החברה ואני גאה על כך שניתנה לי הזכות לקחת על עצמי את התפקיד הזה".

להוביל בחדשנות ללא פשרות

"אנחנו גאים על הצטרפותו של אריק לצוות המנצח שלנו, היידע הרחב והנסיון שהוא מביא איתו יקר מפז בעבורנו, בעיקר בעת הזו של שלב החדירה לשווקים העולמיים ולארצות הברית בפרט", אמר גיל נזרי, מנכ"ל DMWay analytics. "הציפיות שלנו הן שהחברה תמשיך להוביל בחדשנות ללא פשרות, על מנת לייצר את המוצר הטוב ביותר בשוק החיזוי העולמי".

DMWay Analytics, מפתחת מערכת המאפשרת לייצר מודלים מדויקים של חיזוי אנליטי (predictive analytics), בעלות נמוכה ובזמן קצר ביותר (נמדד בדקות/שעות).

בזכות האוטומציה של המערכת, Analytics DMWay מקנה לארגונים המשתמשים במערכת גמישות רבה, ומנגישה את יכולת החיזוי האנליטי בקרב חתך רחב של עובדי הארגון. כך, DMWay Analytics מאפשרת לארגון להקדים לפחות בצעד אחד את האירועים העסקיים שפוקדים אותו, להפוך לפרואקטיבי, לשפר ביצועיים, להיות תחרותי באופן עקבי ומתמשך.

למידע נוסף, פנו לאתר החברה.

אירועים קרובים