צפו: כשקהל של שחקני Pokémon GO שר יחד את שיר הפוקימון

עד כה, שיגעון הפוקימון גרם למספר תקריות ודרמות מסוגים שונים ● אבל יש להודות שהמשחק גם מגבש אנשים ומוציא אותם מהבתים לפעילות בחוץ, שבה הם נתקלים לא רק בפוקימונים אלא גם באחרים שעסוקים באותו עניין ממש

שיקאגו שרה פוקימון. צילום: יוטיוב

למשחק המציאות הרבודה המגה-פופולרי, Pokémon GO, מתלווים כבר הרבה סיפורים אנושיים חיוביים ושליליים, זמן קצר ממועד הגחתו אל העולם. אבל הטרנד שהחל לפני כשבועיים בלבד לא מראה כל סימני דעיכה, ובמקביל מסמן מגמה מסקרנת של קירוב לבבות בין השחקנים, שסוף סוף מוצאים להם מטרה משותפת.

אוהדים רבים שדבקה בהם קדחת ה-Pokémon GO, ושהיו שרויים בעיצומם של מאמצים "לתפוס את כולם" (to catch them all), נאספו לאחרונה בפארק בשיקאגו – בדומה למה ששחקנים כמעט מכל עיר בארצות הברית עושים – בכדי לחפש PokéStops ולערוך תצפיות אחרי יצורים נדירים.

הקהל שהתקבץ יחד במקום אחד, התאחד, מגובש סביב אותה מטרה, בכדי לקחת הפוגה קלה ממשימות ה-Pokémon GO שלו ולשיר יחד את שיר הנושא של פוקימון.

"אני רוצה להיות הכי טוב כמו שאף אחד לא היה. לתפוס אותם הוא המבחן האמיתי שלי. לאמן אותם זו המטרה שלי", שרו השחקנים בדבקות מלאת זיופים – אבל לא מזויפת.

צפו בסרטון המתוק שימלא אתכם בהשראה, שבו – באופן כה נדיר בימינו – קבוצה של אנשים זרים זה לזה מתקבצת יחד בכדי לשיר על האהבה לפוקימונים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים