כיצד תגרום פייסבוק באמת להשתמש באפליקציות?

אנשים מבלים כמעט את כל הזמן שבו הם עוסקים בסמארטפון שלהם - באפליקציות ● עכשיו מציעה הענקית כלי פרסום חדשים וממוקדים יותר, המיועדים למפתחים שמעוניינים למשוך קהל ליישומים שלהם ולשירותים הנמכרים בהם

קישטה אפליקציות רעות! אילוסטרציה: BigStock

כל מפרסם של אפליקציות לניידים רוצה לגרום לאנשים להוריד את האפליקציה שלו. להביא את המורידים גם להשתמש בה ולחזור אליה, זה אפילו קשה יותר. להשיג משתמשים "איכותיים" שמוציאים כסף בתוך היישום או מבצעים פעולות אחרות שהיזם רוצה לעודד – זו המשימה הקשה מכולן.

פייסבוק (Facebook) הודיעה אתמול (ב') שהיא מתכננת לתקוף את הבעיה האחרונה עם השקה של אפשרויות חדשות למיקוד מודעות מתקדם יותר, בתחום התקנת אפליקציות לנייד.

באמצעות המוצר החדש, המכונה App Event Optimization, החברה מאפשרת כעת למפרסמים להגיע באופן ישיר יותר למשתמשים האיכותיים יותר, שיפעילו את היישום לטווח ארוך יותר, ולא יסתפקו רק בהתקנתו.

נמצאים באפליקציות כמעט 90% מהזמן בנייד

הענקית ממנלו פארק ציינה כי מדובר על אפשרות קריטית במיוחד בעת בניית עסק המבוסס על אפליקציה, בשל צמיחתו המשמעותית של תחום הניידים. בצטטה נתוני צד שלישי, טענה החברה כי כמעט 90% מהזמן שמשתמשים משקיעים בטלפונים הניידים שלהם כיום מתרחש באפליקציות, וש-58% מהיקף הרכישות בניידים בארצות הברית נעשים בתוך האפליקציות. עם זאת, מחקרים אחרים מראים כי 30 ימים לאחר התקנת אפליקציה, רק 6% מאותם אנשים שהורידו את היישום עדיין משתמשים בו.

כלי המודעות החדש עובד על ידי כך שהוא מאפשר למפתחים לבחור באילו אירועים בתוך האפליקציה ברצונם להתמקד. הדבר מאפשר להם להגיע לאותם משתמשים שסביר להניח שיעשו פעולות כמו: השלמת הרישום בתוך האפליקציה; הפעלת לקוחות; ביצוע רכישות; הוספת פריטי תוכן לעגלה שלהם; צפייה בתוכן; או שאיפה להישגים; וכדומה. לאחר מכן, יישום המודעות המותקן בנייד שלהם יפעל רק בעבור קהל היעד הזה בפייסבוק. מאמצים מוקדמים של המערכת החדשה טוענים כי כבר זכו לראות תוצאות ראויות לציון.

בכדי להשתמש ב-App Event Optimization מפתחים חייבים ש-Facebook SDK היה מותקן אצלם, כך מציינת החברה. האפשרות זמינה גם ב-Power Editor של פייסבוק המיועד ליצירת מודעות ובאמצעות ה-API שלה.

שתי דרכים נוספות לפרסום אפליקציות

בנוסף לחדשות של השקת המוצר, הציגה הרשת החברתית אתמול גם שתי דרכים חדשות לפרסם אפליקציות. הראשונה – Dynamic ads – תאפשר למפרסמים להגיע לאנשים שכבר הביעו עניין במוצר או אתר מסוים, באמצעות מודעות המותקנת באפליקציות, ובכך להגדיל את הסיכויים שאנשים אלה יבצעו רכישות בתוך היישום.

השנייה – Canvas ads – תאפשר למפרסמים להציג יותר מהאפליקציה שלהם באמצעות חוויית מודעות מוטמעות יותר, ותהיה גם היא זמינה לאותם עסקים המחפשים יותר התקנות לאפליקציה שלהם או התקנה מחדש או התקשרות עם משתמשים קיימים.

שתי האפשרויות החדשות יכנסו לפעולה בשבועות הקרובים בכל רחבי העולם, ואילו App Event Optimization כבר ניתן לשימוש בכל מקום.

בעבור ענקית הרשת החברתית, לשיפורים לכלי המודעות באפליקציה הניידת שלה יכולה להיות השפעה משמעותית על השורה התחתונה של החברה. על פי הערכות של אנליסטים, שצוטטו על ידי Business Insider לאחרונה, 1.15 מיליארד אפליקציות יורדו באמצעות השיווק על נכסי פייסבוק השנה.

מדובר בעלייה של 33% מנתוני השנה החולפת. מודעות לניידים היוו 17% מההכנסות של החברה בשנה זו, והנתון הזה מתרגם ל-2.9 מיליארד דולרים בהכנסות מפרסום, שעל פי התחזיות רק הולכות לעלות עוד ועוד בעתיד הקרוב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים