מחקר: עד סוף השנה – יותר מ-60% מהחברות ישתמשו בתשתית כשירות

ההכנסות של החברות הפעילות בתחום יעלו מכ-12.5 מיליארד דולר בשנה שעברה לכ-43.5 מיליארד ב-2020 - חוזה IDC ● הסיבה: ארגונים תופסים את הענן הציבורי כמאפשר עבודה מהירה

שוק התשתית כשירות הולך וצובר תאוצה. אילוסטרציה: BigStock

קרוב לשני שליש מהחברות יחלו להשתמש בתשתית כשירות (IaaS) עד סוף 2016 ויחליפו תוך כדי התהליך את התשתיות הישנות המקומיות שלהן – כך חוזה IDC. חברת המחקר טוענת בנוסף שההכנסות של החברות הפעילות בתחום יעלו מ-12.6 מיליארד דולר ב-2015 עד כדי 43.6 מיליארד ב-2020 – סכום שמשקף עלייה שנתית ממוצעת של 28.2%. עד 2018 צופה החברה כי 80% מהחברות ישתמשו בתשתית כשירות.

עם זאת, קצב הגידול לא יהיה מאוזן לאורך השנים הללו. בימים אלה, כך לפי חברת המחקר, מדובר בתקופה של אימוץ טכנולוגיות נרחב יותר, ולכן ב-12 החודשים הקרובים הצפי הוא לגידול של 41% במונחים של שנה לשנה. לאחר מכן אחוז הגידול ירד, כי החברות יהיו עסוקות במיטוב המערכות ופחות בהתקנות חדשות.

"שירותי ענן ציבוריים נראים יותר ויותר כמאפשרי עבודה מהירה עבור העסקים. זה מה שמביא לשינוי בהוצאות על תשתית IT", אמר דיפק מוהאן, מנהל מחקר בקבוצת תשתית ואחסון הענן ב-IDC.

לדבריו, "הגידול בתשתית כשירות בענן הציבורי נוצר גם בגלל הזדמנויות שירותיות חדשות מסביב לאימוץ ולשימוש במשאבי הענן, וזה מביא לכדי שינוי בשרשרת הערך של הארגונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים