תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Oasis, יום ג' 19 ביולי, LAGO

דל תופסת את מקומה כחברת הטכנולוגיה המשולבת בעלת קצב הצמיחה המהיר בעולם

17/07/2016 12:43
דל

כחברה פרטית, הגדילה דל (Dell) את השקעותיה במחקר ופיתוח, בשיתופי פעולה עסקיים, בחוויית הלקוח ובמכירות, וכעת היא עומדת בראש הענף במונחים של צמיחה וחדשנות. יכולתה לדבוק באסטרטגיה ארוכת טווח ולהתמקד ב-100% בלקוח, העמידה היום את דל בראש הפירמידה כספקית פתרונות קצה לקצה משולבים.

אחד הפיתוחים האחרונים היא מערכת המשלבת גמישות אפשרויות הרחבה מודולרית וניהול מרכזי. מערכת FX .


ארכיטקטורת ה-FX משלבת בתוכה את יתרונות עולם הבליידים כגון חסכון במקום וכבלים, ניהול מרכזי, שילוב של מערכי מחשוב תקשורת ואחסון, עם יתרונות עולם שרתי ה-Rack, כגון אפשרות הוספת כרטיסים PCI סטנדרטיים והשקעה ראשונית נמוכה.

כדי לענות על האתגרים המשתנים במהירות, ה-FX נועד לתת לארגונים את הגמישות להתאים את תשתית ה-IT לעומסי עבודה ספציפיים, ואת היכולת להרחיב ולהתאים את התשתית לפי הצרכים המשתנים עם הזמן.

הפלטפורמה בעלת גמישות רבה, וכוללת אפשרויות גידול ובחירה מרובים. גמישות היא שם המשחק בפלטפורמה זו. הגמישות לבחור בדיוק את השרת הנכון לעומס העבודה הנידרש.

יש לנו ארבעה דגמי שרתים, כל אחד עם המאפיינים היחודיים שלו.

אחד הרכיבים המיוחדים שיש לנו זו מגירת דיסקים. מגירה היכולה להכיל עד 16 דיסקים שליפים עם בקר RAID אחד או שניים. היא מספקת אפשרויות הרחבה מרובות ליישומי Scale out שונים הצריכים אחסון מקומי כדי לעבוד מהר יותר עם פתרונות כמו Vmware vSAN ,data analytics ,DB OLTP or SDS או סתם שרת קבצים.

הכל מובנה בתוך הפתרון

הגמישות של פתרון באה לידי ביטוי גם בהיצע רכיבי התקשורת שיש לנו. ניתן להתקין שני רכיבי תקשורת במארז.

ניתן לבחור בין מודול Pass through  של 1 ג'יגה או 10 ג'יגה, או מתג L3 שמשרת את השרתים במארז בחיבוריות של SFP+ or BaseT וחוסך בכבילה ופורטים. וגם אופציה למתג Converge.

אפשרות הגידול באה לידי ביטוי גם ביכולות הניהול המובנות בתוך הפתרון. יכולות הניהול כוללות בין היתר בניית פרופילים והכלתם על שרתים אחרים. ניתן לנהל עד 20 מארזים בקונסול אחד. אין צורך לקנות רשיונות או להתקין תוכנה כלשהי. הכל מובנה בתוך הפתרון.

דל ואואזיס (Oasis) התקינו לאחרונה כמה מערכים מסוג FX בחברה המתמחה בתחום הגיימינג.

אואזיס מוגדרת כ-Premier Partner של דל, והשותפות בין החברות יציבה ומתחזקת .

אנו מברכים את אואזיס על 10 שנות פעילות, ומייחלים לעוד שנים רבות של שיתוף פעולה טכנולוגי ועסקי.

אירועים קרובים