נס רוכשת את השליטה בפעילות דנ-אל תמורת 54 מיליון שקלים

הנרכשת מספקת פתרון לניהול נכסים פיננסיים ותיקי ניירות ערך באמצעות מערכות ניהול השקעות ומסחר ● פעילות דנ-אל תועבר לחברה ייעודית שתקים נס

נס

נס מעמיקה את פעילותה בתחום הפיננסי: החברה הודיעה הבוקר (ב') כי היא רוכשת את השליטה (60%) על פעילות דנ-אל פתרונות תוכנה מתקדמים תמורת 54 מיליון שקלים. הפעילות תועבר לחברה ייעודית שתקים נס. דני גז, הבעלים והמנכ"ל של דנ-אל, יישאר בתפקידו וישמש כמנכ"ל הפעילות.

דנ-אל מספקת מ-1994 פתרון לניהול נכסים פיננסיים ותיקי ניירות ערך באמצעות מערכות ניהול השקעות ומסחר המשולבות עם מערכות בק אופיס. מערכות דנ-אל מאפשרות ללקוחותיה תפעול, ניהול, בקרה וצפייה בהשקעות הארגון, באמצעות פלטפורמה אחת. מהחברה נמסר כי לקוחותיה מנהלים באמצעות המערכות שלה כטריליון שקלים של נכסים והשקעות.

שחר אפעל, מנכ"ל נס, אמר כי "הרכישה של פעילות דנ-אל תהווה מכפיל כוח לפעילות של נס במגזר הפיננסי בישראל, תוך התאמה לשינויים המתגבשים בשווקים הפיננסיים. שילובם של פתרונות דנאל עם אלה שלנו למגזר הפיננסי תואם לעידן הנוכחי, של שילוב טכנולוגיה חדשנית בשוק הפינטק".

גז ציין כי "אני מאמין שהחיבור בין החברות ייצר ערך מוסף משמעותי ויעניק לדנאל פלטפורמה להרחבת שירותיה באמצעות יצירת פתרונות מתקדמים וחדשניים".

נס, אחת החברות הוותיקות בהיי-טק הישראלי, נרכשה לפני כשנתיים על ידי קבוצת חילן, שבראשה עומד אבי באום, תמורת 145 מיליון שקלים. ב-2013 היא רכשה את זאפונט, המתמחה בעולם ה-Big Data, ואת Q.RITY, העוסקת בתחומי אבטחת המידע והסייבר. בדצמבר 2012 רכשה נס את אימאנו הבריטית, המתמחה בפיתוח ממשקי משתמש לאפליקציות סלולריות, בעסקה בשווי מיליוני שקלים. ב-2010 היא רכשה את גילון, שעוסקת בעולם ה-BI. ב-2008 ביצעה החברה EBHHV בעולם הטלקום, עת צירפה לשורותיה את LOGOS הצ'כית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים