מעבד ה-Snapdragon 820 תומך כעת בפלטפורמת טנגו של גוגל

מכשירים עם טנגו יכולים לחוש תנועה פיזית במרחב וליצור ויזואליזציה של עצמים שנמצאים מסביב למכשיר תוך כדי לימוד בזמן אמת ● הכול תוך התמצאות במרחב התלת מימדי

רוצה לחוש את התנועה. מעבד ה-Snapdragon 820

טנגו (Tango), פרויקט המציאות הרבודה של גוגל (Google), זכה עד היום רק לטלפון אחד שאימץ את הפלטפורמה במלואה, ואף נבנה כדי שיוכל לעמוד בדרישות של ה-Phab 2 Pro החדש וענק המסך של לנובו (Lenovo), עליו הכריזה החברה בכנס הטכנולוגי השנתי שלה שנערך לאחרונה.

ה-Phab2 Pro פועל על בסיס מעבד Snapdragon 652 שעבר התאמה מלאה על ידי החברה כדי שיוכל להפעיל את המכשיר עם יכולות הטנגו שלו, אבל לקוואלקום (Qualcomm) יש כמובן כיום בשוק מעבד חזק יותר, ה-Snapdragon 820, שגם זכה לאימוץ רחב יותר. זאת הסיבה שהחברה עבדה לאחרונה יחד עם גוגל – למעשה לפי הפרסומים כשנה וחצי – כדי להתאים את מעבד הדגל הנוכחי שלה לדרישות של טנגו.

מכשירים עם פלטפורמת הטנגו יכולים לחוש תנועה פיזית במרחב, וכן ליצור ויזואליזציה של עצמים שנמצאים מסביב למכשיר תוך כדי לימוד בזמן אמת, והכל כאמור תוך התמצאות במרחב התלת-מימדי.

קוואלקום, בעקבות הפרויקט, משחררת שדרוג למעבדי ה-Snapdragon 820 כדי לעמוד בצרכי העיבוד של טנגו מבלי לגרום לפגיעה בזמן העבודה של הסוללות, לפחות לא באופן משמעותי.

העדכון הוא עדכון תוכנה, אבל עדיין לא ברור כיצד החברה תעדכן את המכשירים מבוססי המעבד שכבר נמצאים בשוק, אם כי היא מסרה שהמעבדים הבאים שייצאו מקו הייצור כבר לא יזדקקו לעדכון מיוחד. בנוסף היא מסרה כי תשלב את התמיכה בטנגו גם במעבדים הבאים בדרת ה-Snapdragon 6xx וה-8xx.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים