מחלה מדבקת? בקרוב גם בטוויטר!

הרשת המצייצת מתכוונת להכניס בעתיד הקרוב סמליים קטנים וחמודים שאפשר להוסיף לתמונות כדי לבטא רגשות ● החברה מעוניינת שהמדבקות ישמשו לצורך האשטאג ויזואלי ותמיכה במטרות

כדי שיהיה כיף. המדבקות מגיעות לטוויטר

תכונה חדשה תתווסף בקרוב לטוויטר (Twitter), וגם היא חלק ממלאי השדרוגים התכופים שמבצעת הרשת החברתית.

מדובר במדבקות חדשות שיגיעו לרשת ושניתן יהיה להוסיף לתמונות בכדי להביע רגש. המדבקות מזכירות מאוד את אלו שקיימות בסנאפצ'ט (Snapchat), אלא שבטוויטר הן יהיו ניתנות לחיפוש, ולכן ישמשו גם כתחליף אופציונלי להאשטאג המיתולוגי. בהודעה על התכונה החדשה הסבירה טוויטר שהמדבקות הן כמו "ספין ויזואלי על האשטאג".

המדבקות, כך מדגישה ההכרזה של טוויטר, אמורות בעיקר לספק כיף. החברה מציינת שהמדבקות ישתנו כל הזמן, אבל לא מבארת את תדירות החידוש של מאגר האיורים למדבקות. בכל מקרה, המאגר יציע בכל זמן נתון 100 מדבקות לבחירה.

ממה שידוע כבר כרגע, נראה כי המדבקות יהיו שמישות רק במכשירים ניידים, כשיגיעו לרשת במהלך השבועות הקרובים. אפשר יהיה להוסיף כמות בלתי מוגבלת של מדבקות לכל תמונה, כשכל אחת מהן תהיה ניתנת לחיפוש ספציפי.

תמיכה במטרות בלי תוספת תווים לציוץ

עניין התיוג הוויזואלי הניתן לחיפוש הוא מסקרן ונצטרך לחכות ולראות בדיוק מה משיקה טוויטר ברגע שהתכונה החדשה תיכנס לתוקף, אבל ראוי לציין כי החברה אומרת שהמדבקות יציעו גם דרכים ל"הצגת תמיכה במטרות". התיאור הזה אולי נשמע מוכר לאלה שראו את קומץ סמלי האימוג'י הספציפיים שטוויטר משדכת בקביעות להאשטאגים כגון LoveisLove#, או ivoted# – מעין ביצי פסחא קטנות ומגניבות שיש להן השפעה בעידוד משתמשים בעלי דעות דומות להשתמש גם הם בתיוג.

הודעתה של טוויטר על התכונה החדשה לא הוסיפה מידע מפורט אודות השאלה האם גורמי צד שלישי יוכלו לקנות מדבקות לקידום, או אם המדבקות יוכלו גם לסמן מגמה לצד ההאשטאג.

יחד עם ההודעה האחרונה של טוויטר על הגמשת מגבלת 140 התווים לציוץ, נראה כי גם המדבקות החדשות מהוות עוד דרך להוסיף מידע לציוצים. כך שמשתמשי טוויטר שרוצים, לדוגמה, לשתף את תמיכתם ב-pride# יוכלו פשוט להוסיף מדבקה לתמונה ולא לבזבז על העניין תווים בתוך הציוץ שלהם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים