VMware תרכוש חברה בתחום הווירטואליזציה של הרישות

הנרכשת, Arkin Net, מספקת נראות ובקרה על התעבורה בשכבות הווירטואליות של החומרה והתוכנה ● העסקה צפויה להיסגר בשבועות הקרובים

VMware ו-Arkin Net. זו שרוכשת וזו שנרכשת

VMware הודיעה כי תרכוש את Arkin Net, הפועלת בתחום הווירטואליזציה של הרישות. הנרכשת הוקמה ב-2013 ומונה 50 עובדים. ההיקף הכספי של העסקה לא נמסר לפרסום והיא צפויה להסתיים בשבועות הקרובים.

הפלטפורמה של Arkin מספקת תובנות על התנועה הזורמת בדטה סנטר ומאפשרת לערוך וירטואליזציה בשכבת הרישות. לאחר הפריסה של NSX, שהוא הפתרון של VMware לשכבה זו, הפתרון של Arkin מסייע בניתוח הקשרים על פני שכבות וירטואליות ופיזיות, ומביא לזירוז קצב האימוץ של פתרונות SDDC (דטה סנטר מוגדר תוכנה) – המבוססים על NSX.

הנרכשת נמנית על רשימת ה-Cool Vendors של גרטנר (Gartner) לשנת 2016 לתחום הרישות בארגונים. אחד ממקימיה הוא שיב אגרוואל, לשעבר בכיר ב-VMware, שהקים אותה במטרה לתת לארגונים שהטמיעו את פתרון NSX יכולת מבט טובה יותר על תעבורת הנתונים ברמת התקשורת – הן בשכבת התוכנה והן בחומרה.

"הרכישה מגשרת על פער שהיה לנו בתחום הרישות"

ענקית הווירטואליזציה מסרה כי הרכישה של Arkin תעניק לה יכולת לספק, עם VMware vRealize Suite, שירות שליטה ושקיפות עבור אפליקציות בכל חלקי המחשוב, האחסון והרשת של הדטה סנטר.

מימוש תפיסת ה-SDDC מביא למיכון, המשכיות ואבטחת מידע עבור האפליקציות הארגוניות. "ההתפתחות של טכנולוגיה זו מחייבת מודל תפעולי, המספק שקיפות רוחבית ושיתוף פעולה. עם הרכישה של Arkin, ובשילוב הפתרון של VMware, צוותי ניהול ענן יוכלו לתכנן, למכן ולפתור בעיות בצורה טובה יותר, עם שקיפות ובקרה לכל רוחב הדטה סנטר", נמסר מהרוכשת.

VMware נכנסה לתחום הווירטואליזציה של הרישות עת רכשה ביולי 2012 את Nicira, המציעה תוכנה לניהול רשת, תמורת 1.26 מיליארד דולר. על בסיסה היא בנתה את NSX, ש-"רואה" ברשת ישות וירטואלית ומאפשרת לערוך שינויים ומיטוב בצורה מהירה וקלה יותר.

לדברי שקאר אייר, סגן נשיא בכיר ב-VMware לאסטרטגיה, "הרחבנו את היכולות שלנו בדטה סנטר מוגדר תוכנה ובענן, כאשר אנחנו פועלים בעולמות המחשוב, רישות, אחסון, וניהול. הרכישה הנוכחית עונה ומגשרת על פער שהיה לנו בתחום הרישות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים