תוכן שיווקי

לונדון כן מחכה לנו!

27/06/2016 16:01
אורן לשם, מנכ"ל Docomotion. צילום: קובי קנטור

"כנס הלקוחות האחרון בתל אביב ובוודאי הכנס הגדול בלונדון בו הצגנו את Docomotion בביתן מחוץ לישראל בפעם הראשונה, המחיש עד כמה הפתרון שלנו יעיל ,שימושי ובעל ערך ללקוחות Salesforce". כך אמר אורן לשם, מנכ"ל Docomotion.

לשם מסכם את החציון הראשון של שנת 2016 ומספר על חוויותיו מכנסי Salesforce האחרונים באירופה ובישראל.

בחודשים האחרונים התקיימו שלושה כנסי לקוחות של Salesforce; אחד באמסטרדם, אחד בלונדון והאחרון בתל אביב. בשלושתם אפשר היה לחוש במגמה העולמית ובחוט המקשר – Salesforce גדלה בקצב מסחרר!

הגידול מתבטא הן בכמות העסקאות והן בהיקפן. הכנס שהתקיים בלונדון היה הכנס הגדול ביותר בעולם, פרט ל-DreamForce המיתולוגי המתקיים בסן פרנסיסקו פעם בשנה. השתתפו בכנס בלונדון 14 אלף איש. באמסטרדם השתתפו 3,500 איש. לצורך ההמחשה, לפני שנתיים השתתפו באמסטרדם 1,500 משתתפים בלבד.


לכנס בלונדון קדם כנס שותפים עסקיים בו השתתפה בגאווה נבחרת ישראלית מכובדת הכללה אינטגרטורים וחברות המספקות פתרון משלים לפלטפורמה.

מספר תובנות מעניינות שעלו שם:
● Salesforce ממשיכה לגדול בקצב מסחרר. הגידול המטאורי המסתמן יגיע בעיקר מארגוני אנטרפרייז שגילו את נפלאות הפלטפורמה וכבר אינם חוששים מהמילה "ענן". נהפוכו.
● החברה נסמכת וסומכת על שותפים עסקיים כדי לעמוד ביעדיה האגרסיביים.
● לקוחות אוהבים את Salesforce, ועוד יותר את הגמישות להרחיב את יכולותיה באמצעות פתרונות משלימים הנמצאים ב-AppExchange.
● לקוחות מאמצים את פתרונות ה-AppExchange כחלופה מועדפת לפיתוח קוד. ממוצע התקנת פתרונות משלימים קפץ ביותר מפי חמישה בשנתיים האחרונות.

Docomotion הינו הפתרון המוכר והמוביל בתחום ה-Document Generation שגרסת ה-On Premise שלו מותקנת אצל עשרות רבות של לקוחות בארץ.


"החלטנו לפתח את גרסת הענן ללקוחות Salesforce לאחר ניתוח שוק מעמיק ולימוד המתחרים שכבר היו קיימים ב-AppExchange. היה לנו ברור מהרגע הראשון שהמוצר שלנו טומן בחובו יתרונות מהותיים מול התחרות:
● קלות שימוש ועריכה.
● יכולות אינטראקטיביות מתקדמות.
● הבנה וניסיון רב בעולם האנטרפרייז בכל הקשור למורכבות המסמכים וצורכי הארגון בתחום".

"מאז שהשקנו את המוצר, אנו חווים התלהבות רבה מלקוחותינו הפוטנציאליים ובוודאי מהקיימים. לשמחתנו, הצטרפו לשורותינו לקוחות רבים לאחר בחינה מעמיקה של הפתרון אל מול המתחרים בשוק, עובדה המחזקת אותנו בדרכנו להפוך למובילי הקטגוריה ב-AppExchange של Salesforce. עוד יותר משמח לראות לקוחות שבחרו לעבור משימוש במוצרים מתחרים לשימוש ב-Docomotion".

"הגרסה הקרובה מכילה תכונות חדשות לרבות חתימה דיגיטלית וניהול Workflow סביב המסמך המופק, כך שלקוחותינו יוכלו ליהנות מפתרון הוליסטי שעד כה היה מחייב שימוש בשלושה פתרונות שונים".

"המסע להפוך לחברה גלובלית מובילה רק החל, אך אנו נרגשים לראות את התוצאות הראשוניות ומרגישים כי הדרך בה בחרנו נכונה ומבטיחה", הוסיף לשם.

גם בארץ הקודש ממשיכה החברה לעשות חיל ומסכמת בימים אלה חציון מוצלח במיוחד.

החברה זכתה במכרז ממשלתי גדול מאוד וצירפה לשורותיה מספר לקוחות חדשים ממגזרים שונים.

"FreeForm – מוצר ה-On Premise שלנו ממשיך להתפתח ולפרוח במקביל לגרסת הענן. הלכה למעשה, אנו מרחיבים את יכולות שני המוצרים במקביל, כך שלקוחות ישראל יכולים להמשיך ליהנות מהמוצר המוביל את הקטגוריה כבר שש שנים ברציפות".

גם הלקוחות הקיימים שלנו הרחיבו והעמיקו את השימוש במוצר בעיקר בתכונות החדשות התומכות במובייל ובמעבר לדיגיטל.

לסיכום אמר לשם כי "אני משוכנע שהחציון הראשון של השנה מסמן שנה מצוינת ל-Docomotion הן בישראל והן בחו"ל. אין לי ספק כי בחציון השני נראה לקוחות נוספים מצטרפים לשורותינו ונהנים מפתרון בעל ערך עסקי רב לארגון".

המוצר ניתן לבדיקה למשך 30 יום (חינם) באתר ה-AppExchange.

אירועים קרובים