תוכן שיווקי
לקראת אירוע - STORAGE STRATEGY, יום ה' 30 ביוני, LAGO

רד-האט חשפה את Red Hat Ceph Storage 2

מדובר במהדורה מרכזית של פלטפורמת אחסון מוגדר-תוכנה שנועדה להיות פלטפורמה חיונית עבור טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים

27/06/2016 13:30
הלוגו הישן של רד-האט. מצאו את ההבדלים

רד-האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הכריזה על Red Hat Ceph Storage 2, הדור הבא של פלטפורמת אחסון מוגדר-תוכנה שלה. המוצר, המבוסס על מהדורת Ceph Jewel, מציג מספר יכולות חדשות המשפרות תמיכה עבור עומסי עבודת אחסון אובייקטים, ומקדם קלות שימוש רבה יותר.

Ceph תוכנן מהיסוד כדי לאפשר ולתמוך במאמצי טרנספורמציה דיגיטלית דרך תשתיות אובייקטים וענן בהיקפי האינטרנט. כפתרון אחסון אובייקטים, הוא מתאים היטב לארגונים עם פריסות המתקרבות לפטה-בייט של נתונים או יותר. Red Hat Ceph Storage 2 מספק יכולות משופרות של אחסון אובייקטים ארגוני ללקוחות אשר דורשים היקף גדול, אבטחה מוגברת, ותאימות חזקה עם ממשקי תכנות (APIs) בסטנדרט התעשייה.


תכונות אחסון אובייקטים חדשות ב-Red Hat Ceph Storage 2 כוללות:
● אשכולות אחסון אובייקטים גלובליים חדשים, אשר מספקים מרחב שם יחיד וסנכרון נתונים בין אשכולות הפועלים במספר אזורים.
● אבטחה משופרת דרך אינטגרציה עם מערכות אימות, כולל Active Directory ,LDAP ו- OpenStack Identity (Keystone) v3.
● תאימות Amazon S3 ו-OpenStack Object Storage (Swift) משופרת, כולל תמיכה ב-AWS v4 Client Signatures, גרסאות אובייקטים, מחיקות כמותיות ועוד.

Red Hat Ceph Storage 2 גם מציג לראשונה את Red Hat Storage Console 2, מערכת ניהול וניטור אחסון עם ממשק משתמש מעוצב מחדש. טכנולוגיה חדשה זו מפשטת את הפריסה והניהול התפעולי של Ceph, מה שהופך אחסון scale-out לנגיש למגוון רחב יותר של משתמשים, תוך צמצום זמן פריסה מימים לשעות במבחנים שבוצעו על ידי רד-האט.

Red Hat Storage Console 2, הבנויה על בסיס Ansible, מספקת ממשק גרפי יחיד, נקי ומודרני, כדי לנטר באופן יזום ולנהל את התקינות, ביצועים, וניצול הקיבולת.

רד-האט גם הודיעה על הצגה טכנית מקדימה של CephFS, מערכת קבצים תואמת POSIX, שמשתמשת באשכול אחסון Ceph לאחסון הנתונים שלה, וניתן להשתמש בה עם שירות OpenStack Manila. זהו המשך למחויבות המתמשכת של רד-האט לאחסון מלא ומשולב עבור סביבות OpenStack.

זמינות Red Hat Ceph Storage 2  מתוכננת הקיץ.

לדברי רנגה רנגצ'רי, סגן נשיא ומנהל כללי לתחום האחסון ברד-האט, "אנו שמחים לשחרר את Red Hat Ceph Storage 2 ולהרחיב את היכולות שלנו סביב קלות שימוש ותמיכה מוצקה באחסון אובייקטים. גרסה חדישה ביותר זו של המוצר, היא העדכון המשמעותי ביותר של Red Hat Ceph Storage מאז שרכשנו את Inktank בשנת 2014".

"אנו מאמינים כי לקוחותינו ימצאו ב-Red Hat Ceph Storage 2 פלטפורמת אחסון עתירת תכונות ומתקדמת מבחינה טכנית, שהינה קלה לשימוש ומסייעת להם לנהל כמויות עצומות של נתונים ברמת הארגון. אחסון Red Hat Ceph 2, בשיתוף עם היצע השירות והתמיכה הרחב של רד-האט, מספק ללקוחות בסיס חזק המאפשר את הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם".

כדי לדעת יותר לחצו כאן.

אירועים קרובים