תוכן שיווקי
לקראת אירוע - BYNET EXPO PRO 2016, יום ד' 1 ביוני, ביתן 2, גני התערוכה תל אביב

"אין דיגיטל ללא מודרניזציה של הדטה סנטר"

כך אמר עופר ביתן, סמנכ"ל הנדסת מחשוב בבינת תקשורת מחשבים, ומנהל מסלול Data Center - Cloud Era באירוע Bynet Expo 2016

29/05/2016 17:02
עופר ביתן, סמנכ"ל הנדסה לטכנולוגיות מחשוב בבינת. צילום: יח"צ

בינת תקשורת מחשבים תקיים את אירוע Bynet Expo 2016, האירוע השנתי הגדול של תעשיית טכנולוגיות המידע והתקשורת (ICT) בישראל. במרכזו של האירוע השנה תעמוד מהפיכת הדיגיטל והשפעותיה על הארגונים, וצפויים להשתתף בו למעלה מ-4,000 מבקרים.

"אין דיגיטל ללא מודרניזציה של הדטה סנטר", מציין עופר ביתן, סמנכ"ל הנדסת מחשוב בבינת תקשורת מחשבים, ומנהל מסלול Data Center – Cloud Era באירוע בינת אקספו.


מסלול הדטה סנטר מתחלק באירוע בין מסלולי תוכן, בהם יציגו נציגי החברות את מפת הדרכים הטכנולוגית שלהם, ובין תערוכה – בה ניתן יהיה להתרשם מהטכנולוגיות באופן בלתי אמצעי.

"כדי להכין את הארגון לעידן הדיגיטל, אנחנו צריכים לייצר בדטה סנטר סביבה טכנולוגית תומכת, וזו צריכה להיות סביבה התומכת בווירטואליזציה של כלל המערכות, ניהול הדטה סנטר באמצעות תוכנה, יכולת גידול של השירותים בהתאם לצריכה או לדרישה של המשתמשים, פתיחות של פרוטוקולים וסביבות עבודה, ואוטומציה של התהליכים".

מה המגמות המרכזיות הרווחות היום בתחום הדטה סנטר?
"מגמה ראשונה ורווחת היא שילוב של תוכנה בכל הרבדים של תשתיות הדטה סנטר – בין אם מדובר במערכות אחסון, תקשורת או שרתים. המגמה הזו נקראת Software Defined Everything, והיא באה לתת לנו עושר של פיצ'רים, גמישות ואג'יליות שלא הכרנו קודם".

"מגמה שנייה היא שילוב של ארכיטקטורת Scale Out עם חומרה זולה – השילוב הזה נותן לנו שיפור מדהים של הביצועים, יכולת גידול לפי הצורך או הדרישה, אבל במקביל גם הוזלה משמעותית של עלויות התשתית. לצורך ההפשטה של העניין – זה ממש לקחת ברזל טיפש וזול, ולהפוך אותו לחכם וזריז".

"המגמה השלישית מדברת על אוטומציה של התהליכים. הבסיס לאוטומציה הוא ניהול מבוסס תוכנה – Software Defined. האוטומציה מאפשרת להפוך את התהליכים בדטה סנטר למנוהלים – בין אם מדובר בניהול תהליכי פיתוח, ניהול תהליכים עסקיים – הארגון הופך לסופר-אג'ילי".

האם תוכל לתת דוגמא לעוצמת השינוי?
"בוודאי. אם ניקח לדוגמה את טכנולוגיות ה-Hyper Converged. טכנולוגיות אלה פועלות בסביבות אשכול של שרתים זולים, המפעילים עוצמת מחשוב ואחסון אדירה, ומעליה שכבת ניהול Hyper Converged שמתנהגת כמו ענן פרטי או היברידי מנוהל".

למי מיועד המסלול ומה המסר המרכזי שלך?
"המסלול מיועד לכל מי שעוסק בניהול הדטה סנטר – מנמ"רים, מנהלי תשתיות, מנהלי פיתוח, אנשי סיסטם, נטוורקינג או אבטחת מידע. המסר שלנו הוא שלא מדובר בטכנולוגיות עתידיות או בטרנדים עתידיים. הטכנולוגיה בשלה כאן ועכשיו, ישנו היצע גדול של ספקיות טכנולוגיה המביאות ניסיון עולמי ומקומי. אומנם מדובר בפאזל מאוד הטרוגני, אבל התוצאה היא שילוב המנגן יחד, ומייצר ערך מוסף גדול בדרך אותה צריך הארגון לעבור כדי לאמץ לחיקו את קונספט הדיגיטל".

בינת אקספו 2016. המהפכה הדיגיטלית כבר כאן

בינת אקספו 2016. המהפכה הדיגיטלית כבר כאן

זו השנה ה-13 ברציפות שאירוע Bynet Expo מספק במה להצגתן של טכנולוגיות מתקדמות, להחלפת רעיונות של מנהלי ומקצועני מערכות המידע במגזר הארגוני, הממשלתי, הביטחוני והעסקי עם ראשי תעשיית ההיי-טק, ה-IT והתקשורת, ולמפגש פנים לפנים עם מומחי טכנולוגיה מישראל ומרחבי העולם.

הכנס, והתערוכה הצמודה לו, מרכזים את החידושים הטכנולוגיים החמים ביותר, ויציגו בה למעלה מ-60 יצרניות טכנולוגיה וספקיות שירות מתחומי המחשוב, התקשורת, הניידות, הענן והסייבר. דגש מיוחד יינתן באירוע להדגמות חיות של מוצרים ופתרונות חדשים, שיוצגו בתערוכת ענק המשתרעת על פני יותר מ-6,000 מ"ר.

לפרטים נוספים ולהרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים