רונית אפשטיין, מנהלת חטיבת ציוד הקצה, פורשת מפלאפון

אפשטיין עוזבת את החברה לאחר 12 שנים, לטובת עסקים פרטיים בתחום ● במהלך עבודתה הפך עולם ציוד הקצה למנוע צמיחה מרכזי של פלאפון, והיא הובילה בחברה פרויקטים רבים

רונית אפשטיין. פורשת מניהול חטיבת ציוד הקצה של פלאפון

רונית אפשטיין, מנהלת חטיבת ציוד הקצה של פלאפון, פורשת מתפקידה לאחר 12 שנים ועוברת לעסקים פרטיים בתחום. טרם פורסמה זהות המחליף שלה.

אפשטיין היא מוותיקות הענף: לפני שהגיעה לפלאפון היא שימשה במשך שמונה שנים כמנהלת חטיבת ציוד הקצה של פרטנר.

במהלך עבודתה בפלאפון הפך תחום ציוד הקצה למנוע צמיחה מרכזי של החברה, בהיקף של מאות מיליוני שקלים לשנה. אפשטיין הובילה מהלכים מרכזיים בתחום, כולל המעבר של פלאפון מטכנולוגיית CDMA ל-UMTS, המעבר לסמארטפונים והכנסת קטגוריות חדשות כמו טאבלטים, פאבלטים, מסכי טלוויזיה, אביזרים ושעוני כושר.

במסגרת תפקידה ניהלה אפשטיין את עולמות הסחר, עיתוד המלאי וציוד הקצה בפלאפון, לרבות עסקות ענק מול יצרניות כאפל (Apple), סמסונג (Samsung), נוקיה (Nokia), וואווי (Huwaei) ו-LG. בתקופתה פרשה פלאפון נקודות מכירה רבות ברחבי הארץ שכוללות עמדות התנסות בסמארטפונים, וכן אביזרים וציוד נלווה.

בתחילת השנה הנוכחית הייתה אפשטיין אחראית על השקת מותג הסלולר הפרטי GINI, לאחר תהליך של יותר משנה.

אפשטיין אמרה כי "פלאפון הייתה הבית שלי במשך יותר מעשור. בתקופה זו עברנו מהפכה עצומה שאני גאה להיות חלק ממנה".

לדברי רן גוראון, מנכ"ל פלאפון, "מעבר למקצועיות הרבה, אפשטיין היא שחקנית נשמה בעלת מסירות יוצאת דופן ומחויבות לחברה ולתוצאות העסקיות. היו לנו איתה שנים של עשייה שתרמה רבות לצמיחתה של פלאפון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים