הולכת ונפרדת מה-140? טוויטר מאשרת ביטול חלקי של מגבלת התווים

הרשת החברתית המצייצת אישרה שהגבלת התווים תוסר מחלק משירותיה ושיחולו בה עוד שינויים, במטרה לשפר את הידידותיות שלה למשתמש

האם הציפור תנחת בקרוב ב-"קן" אחר? צילום: BigStock

טוויטר (Twitter) מבטלת חלקית את מגבלת 140 התווים המפורסמת שלה. עם זאת, היא לא מבטלת אותה רשמית, אלא מתכוונת לבצע מעין "מעקף".

במה הדברים אמורים, או מצייצים? בין יתר השינויים, היא תחדל לספור תווים בשיתופים מהמדיה שיבצעו משתמשיה. עם זאת, קישורים עדיין ייספרו לצורך המגבלה. כלומר, התווים בתיבת הציוצים עדיין ייספרו, גם אם הם קישורים, אבל לא יימנו תווים בפרסומים כמו תמונות, קטעי וידיאו, קבצי GIF, סקרים וציטוטים של ציוצים.

הרשת החברתית לא תספור עוד גם שמות מתויגים בציוצים ובתגובות. השינוי בנוגע לתיוגים בתגובות נועד להקל על משתמשים, כך שיוכלו לקיים שיחות קבוצתיות בטוויטר. עד כה, כאשר משתמשים רבים התחילו לשרשר מתחת לשיחה (ריטוויטים), בכדי שאפשר יהיה להשיב לכולם הייתה חובה להגביל את התגובות. בשלב מסוים פשוט היה כבר צורך להוריד שמות של אנשים (@שם משתמש) מהציוץ במענה להם, כדי להתבטא ללא הפרעה. העדכון ישנה את המצב, מכיוון שהציוץ כבר לא יכלול את שמו של מוביל השרשור, שיוצג באופן שונה בממשק המשתמש.

טוויטר מתרחקת מהעבר

עושה רושם שטוויטר מנסה להתרחק מהעבר שלה, שבו נכללו כללים משונים שהחברה הייתה חייבת להסביר לכל משתמש חדש ומבוהל שהחליט לנסות את שירותיה. הכיוון החדש שטוויטר מכוונת אליו הוא יותר אינטואיטיבי, כדי שכל מצטרף יוכל להבין בקלות רבה יותר כיצד להשתמש ברשת החברתית המצייצת. מדובר במהלך קריטי מתמיד, בהתחשב בנתוני צמיחת המשתמשים התקועים של טוויטר.

"אחת העדיפויות הגדולות ביותר השנה הוא שיפור המוצר שלנו והפיכתו לפשוט יותר", אמר ג'ק דורסי, מנכ"ל ומייסד טוויטר. "אנחנו ממוקדים במה שהופך את טוויטר להרבה יותר קלה ומהירה. זה מה שהחברה מצוינת בו – מה שקורה עכשיו, שיחות בלייב והפשטות שאיתה התחלנו את השירות".

בראיון לוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) הוא ציין כי "אנחנו מבצעים באופן תמידי חקירות כדי לראות איך דברים מרגישים, מה עובד ומה לא עובד. מה שאנחנו מציעים כיום הוא הדבר הטוב ביותר על מנת להמשיך לעשות את טוויטר להרבה יותר קלה ואקספרסיבית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים