תוכן שיווקי
לקראת אירוע - InfoSec 2016, יום ג' 31 במאי, LAGO ראשון לציון

"יותר משלושה מיליארד וחצי טרנזקציות ביום מסוננות במערכות ריבלייז"

כך אמר צורי בר יוחאי, מייסד ו-CTO בחברת הסייבר הישראלית ריבלייז, בראיון עימו לקראת כנס אבטחת המידע והסייבר InfoSec 2016

25/05/2016 11:39
צורי בר יוחאי, מייסד ו-CTO ב-Reblaze

"ארגונים פועלים באינטרנט – זו עובדת חיים. לקוחות, עובדים ושותפים – כולם משתמשים במדיום הדיגיטלי כדי לתקשר עם הארגון מכל מקום ובכל זמן. אולם ממש כשם שמדובר בהזדמנות עסקית ממדרגה ראשונה, כך גם מדובר בנקודת תורפה המנוצלת לביצוע מתקפות ההולכות ונעשות מתוחכמות מדי מיום. זה מצריך את הארגונים לפעול באינטרנט תחת מטריה של הגנה על המידע ועל המערכות, וזה בדיוק העולם שבו פועלת ריבלייז (Reblaze)". כך אמר צורי בר יוחאי, מייסד ו-CTO בחברת הסייבר הישראלית ריבלייז, בראיון עימו לקראת כנס אבטחת המידע והסייבר InfoSec 2016.

ריבלייז הינה ספקית של מערכת כוללת להגנה אקטיבית ומקיפה לאתרים ויישומי אינטרנט ארגוניים מפני מגוון רחב של מתקפות סייבר. המערכת פותחה ומתופעלת על ידי החברה, היא מבוססת ענן ומסופקת כשירות מנוהל ללקוח, ללא צורך בביצוע התקנות חומרה או תוכנה, או ביצוע שינויים במערכות המידע או בתשתיות התקשורת הקיימות.


החברה הוקמה בשנת 2011 על ידי אייל הירדני המשמש כמנכ"ל החברה, ובר יוחאי המשמש בתפקיד ה-CTO. החברה פועלת בהרצליה פיתוח והיא פעילה בנוסף לשוק הישראלי גם בשווקי חו"ל, דוגמת בריטניה, איטליה, אוסטרליה, סינגפור, ובקרוב גם בארצות הברית ובקנדה.

איך פועל השירות שלכם ואילו איומים הוא מיועד לחסום?
"פיתחנו מערכת המבצעת ניהול, בקרה, שליטה, ניטור והגנה על אתרי ויישומי אינטרנט, ומנתבת את התעבורה של אתרים ואפליקציות אינטרנט ארגוניות דרך פתרון ענן ייעודי. הפתרון מאפשר לתעבורה הארגונית לעבור סריקה, לחסום תעבורה לא לגיטימית ולאפשר לתעבורה לגיטימית לזרום ללא הפרעה".

"הפתרון כולל פיירוול מלא לאפליקציות ה-Web הארגונית (WAF), מניעה של מתקפות מניעת שירות מסוג DoS ו-DDoS, אלגוריתמיקה מתקדמת לניתוח התנהגויות חריגות ברשת, שירותים לזיהוי של תוקפים מאחורי שרתי פרוקסי או מנגנוני הסוואה. מערכת הגנת הסייבר שלנו מגנה מפני מגוון רחב של מתקפות Web, השחתת אתרים, מניעת שירות, גניבת נתונים, כריית נתונים, זליגת נתונים או השתלטות על שרתי הארגון".

"בנוסף, כולל הפתרון של ריבלייז כלים לאופטימיזציה וניהול התעבורה, מה שמאפשר להביא להאצה של הפעילות ברשת הארגונית".

ישנם פתרונות שונים בשוק המיועדים לספק הגנה מפני מתקפות Web. מה מיוחד בפתרון של ריבלייז?
"אחד הסיכונים של סביבת ענן ציבורית נוגע באפשרות לדליפה של מידע בין ארגונים שונים. סביבת הענן של ריבלייז שונה מזו הנהוגה בשוק – אנחנו מציעים לכל לקוח סביבת ענן וירטואלי פרטית וייעודית עבורו, המייצרת הפרדה מלאה בין הלקוחות השונים הפועלים עליו. זה גם מאפשר לנו, בזכות שיתוף הפעולה שלנו עם ספקיות הענן המובילות – דוגמת אמזון (Amazon), גוגל (Google), מיקרוסופט (Microsoft) ויבמ (IBM) – למקם את הענן בסביבה הקרובה ביותר לדטה סנטר, ולהתאים את גודלו של הענן בהתאם לצרכיו הייחודיים של הלקוח".

"השירות הזה חשוב במיוחד לחברות ישראליות גלובליות, המפעילות דטה סנטר מחוץ לישראל. בהקשר זה, חשוב לציין כי אנו מקיימים שיתוף פעולה גם עם ספקיות אינטרנט מקומיות, דוגמת סלקום-נטוויז'ןMedOne ו-OMC. עוד גורם המבדל את הפתרון שלנו הוא בפשטות ההטמעה והשימוש בפתרון שלנו, ובעלויות שהן סבירות ומציעות ROI מוכח".

איך אתה רואה את פוטנציאל הגידול של החברה?
"הפוטנציאל בשמיים. כבר היום אנחנו מנטרים במערכות שלנו למעלה משלושה וחצי מיליארד טרנזקציות מדי יום, וזוהי רק ההתחלה. ההכרה בפתרון שלנו צוברת תאוצה במהירות, ואנחנו חווים גידול משמעותי בפעילות שלנו – הן בישראל והן בעולם".

לפרטים נוספים לחצו כאן.

אירועים קרובים