תוכן שיווקי

GNS מקימה תשתית ענן ייעודית עבור אתרי WordPress

25/05/2016 10:26
GNS מקבוצת OMC

GNS מקבוצת OMC ממשיכה לכבוש יעדים וסיימה לאחרונה שדרוג תשתיות הענן שלה על-ידי מעבר מלא למערך Storage המבוסס SSD.

כספקית ה-IAAS הישראלית המובילה והגדולה ביותר, GNS הקימה לאחרונה את הדטה סנטר ה-10 ומגיעה כיום גם למערב ארצות הברית לצד פריסה בארבע יבשות בעולם – מזרח תיכון(ישראל), ארצות הברית, אירופה ומזרח רחוק.

לאחרונה פיתחה GNS פלטפורמה חדשה המבוססת על ממשק ה-Web המוכר שלה. ממשק ייעודי עבור תשתית WordPress הכולל גם Template-ים להקמת סביבות שרתים שרידות וגמישות הכוללות קונפיגורציות ברמת PHP-FPM ,Nginx ,xcache ,mySQL בתצורת LEMP ומבטיחות ביצועים מקסימליים לצד גמישות ברמת הסקלביליות. נתון החוסך זמן רב לאנשי הפיתוח ומאפשר לסביבות ה-Production לספק מהירות מרשימה עם מינימום תקלות.

שרותי ה-Managed Services הבולטים והמוכרים של GNS מיצבו אותה כחברה המקצועית והמובילה בתחום ה-GNS .Web מאפשרת ללקוחותיה לצרוך מגוון רב של שירותים מנוהלים הכוללים: מוקד System המאויש 24/7/365 הממוקצע בעולמות ה-Windows וה-Linux ומאפשר לנטר ולנהל את סביבות השרתים השונות. זאת גם על גבי תשתיות חיצוניות כגון: AWS ,Google ,Azure וכד'.

נוסף על כך, מציעה GNS ללקוחותיה 24/7 שירותי NOC יחד עם SLA הגבוהה ביותר בישראל – 15 דקות לתחילת טיפול בתקלה.

דוגמאות ללקוחות WordPress בסביבות Web רחבות, גמישות ושרידות המנוהלות על ידי GNS.

כחלק מהגישה המובילה, GNS תשתתף בכנס press4word שיערך בתאריך 9 ביוני בגני התערוכה. כחברת ה-Hosting הבלעדית בכנס, תציג GNS את יכולותיה השונות בתחום לכלל המפתחים והמעצבים המובילים את שוק ה-Wordpress בישראל.

אירועים קרובים