תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ISUG 2016, יום ב' 6 ביוני, LAGO ראשון לציון

אדוונטק רותמת את SAP HANA להשגת היעדים הארגוניים

24/05/2016 17:08

מערכת ה-ERP המהפכנית של SAP – S/4HANA, מיועדת לסביבה המודרנית המתאפיינת בעידן המובייל, הרשתות החברתיות, הענן והאינטרנט של הדברים. פתרון S/4-HANA משלב את פלטפורמת ה-In Memory יחד עם אפליקציית ה-ERP מבית סאפ (SAP), הנחשבת למתקדמת בעולם.

"לאחר שנים בהן הורגלנו ל-'מכונות הכביסה' המכונות דיסקים, טכנולוגיית SAP HANA היא בבחינת 'העתיד כבר כאן'. בעבר, השגת יעדים ארגוניים בוצעה רק על ידי שינוי ביכולות הפונקציונליות של המערכת, כאשר כיום גם לארכיטקטורת תשתית מתקדמת השפעה שוות ערך על גורם זה", אומר שמוליק לשם מנכ"ל חטיבת סאפ באדוונטק.


כיצד פלטפורמת In Memory דוגמת SAP HANA משרתת את הצרכים הפונקציונאליים של הארגון?

"בעיה נפוצה בארגונים היא קיומם של איי-מידע מרובים. יישום הפתרון הטכנולוגי לבעיה זו, כרוך בהענקת זמינות של כל פריט מידע לכלל המערכות, בכדי לאפשר קבלת תמונה עסקית מלאה, ניתוח מידע מבוסס זמן אמת המשלב OLAP ו-OLTP. תפיסה מתקדמת זו דורשת משאבים רבים, ואדוונטק מספקת לכך מענה באמצעות שילוב פלטפורמת SAP HANA כחלק מפתרון ה-ERP וה-BI למערכות הארגוניות".

"SAP HANA מבוססת על ארכיטקטורת In-Memory. הנתונים "נלכדים" בזיכרון מיד עם היווצרותם, והמידע הפרטני (מסוג סאפ או Non-SAP) והאנליטי נחשפים בזמני תגובה חסרי תקדים. אנו עדים לכך שהפלטפורמה החדשה מחוללת מהפכה בהיבט הביצועים בעולם בסיסי הנתונים עבור משתמשים ואנשי הטכנולוגיה. יכולות אלו מעניקות למקבלי ההחלטות יתרון עסקי משמעותי אל מול המתחרים".

במה כרוך תהליך היישום וההטמעה של SAP HANA בארגון?
"יישום S/4HANA מבוסס לא רק על תשתית In Memory, אלא גם על פלטפורמת יישום פונקציונאלי מתקדמת המכונה SAP Best Practices, ומכילה פתרונות "דרוכים מראש" עבור מגוון נרחב של למעלה מ-80 תרחישים מיטביים בעולמות השונים: פיננסים, תקציב ותמחיר, מכירות והפצה, ייצור, אחזקה, אבטחת איכות, ועוד".

"מתודולוגית זה מאפשר לארגון ליישם תובנות פונקציונאליות שהושגו באלפי ארגונים דומים אחרים, ולבצע יישום ERP SAP מלא בפרק זמן הנמשך בין שבועות בודדים לחודשים ספורים. אדוונטק משלבת היטב את ארכיטקטורת התשתית SAP HANA יחד עם גישת היישום SAP Best Practices, בכדי לספק ללקוח פתרון מלא ומקיף, הכולל תוכנה וחומרה,  אשר לראשונה משולבות זו בזו באופן טבעי, ובאינטגרציה מלאה מבית היצרן".

יישום ERP בקופת חולים מאוחדת מבוסס S/4HANA
"אדוונטק מבצעת יישום של מערכת ה-ERP 4HANA/S בקופת חולים מאוחדת. מתודולוגית יישום המערכת מבוסס על Best Practice למגזר הבריאות. הפתרון יספק מענה לתחומים: פיננסי באמצעות Simple Finance Powered by HANA, ניהול תקציב, בקרה ותמחיר, רכש (הסכמים, שירותים, חומרים), קטלוג ומלאי ועוד. הפתרון מיישם מתודולוגיות מתקדמות, אחת מהן היא השלמה מלאי בשיטת Kanban (ידועה גם כ-Just in Time), וממשקי משתמש מתקדמים".

"המערכת תתמוך בקרוב ל-1,000 משתמשים המבוזרים במטה החברה, מחוזות, מרפאות, מכונים ובתי מרקחת. מאוחדת היא הקופה השלישית בגודלה בישראל, המעניקה שירותים ללמעלה מ-1.1 מיליון מבוטחים, וזוכה בציונים גבוהים בסקרי שביעות רצון. שיעור הגידול במספר לקוחות מאוחדת הינו הגבוה ביותר בקרב כל קופות החולים".

אדוונטק היא שותפה עסקית בכירה וותיקה של סאפ בישראל ובעלת הסמכה מטעם סאפ העולמית לשיווק ויישום של פתרונות SAP HANA. באדוונטק נצבר ניסיון מוכח בסביבת דור הפתרונות החדשים מבית סאפ. חטיבת הסאפ באדוונטק מונה למעלה מ-160 יועצים מנוסים ובכירים, רובם בעלי רקע של מעל 10 שנות יישום במגוון תחומים טכנולוגיים: ERP, BI, CRM ,Portals ,Mobile ,EPM, ובתצורות מימוש בפלטפורמות On Premises ו-Cloud.

אירועים קרובים