תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ISUG 2016, יום ב' 6 ביוני, LAGO

סאפ משיקה אפליקציה לצוותי מכירות שטח המותאמת לפתרון SAP Business One

24/05/2016 16:07
סאפ

ענקית הטכנולוגיה סאפ (SAP) השיקה אפליקציית מובייל חדשה לצוותי שירות ומכירות שטח, המותאמת לפתרון ה-ERP לעסקים מסדר גודל קטן ובינוני, SAP Business One.

האפליקציה מבוססת על פלטפורמת ה-In-memory רבת העוצמה SAP HANA והיא פותחה בהתאם לצורך הדיגיטלי הייחודי של אנשי מכירות בשטח.


האפליקציה כוללת פיצ'רים ייחודיים כגון ניהול הזדמנויות מכירה (pipeline), ניהול מלאי, הפקת הצעות מחיר וביצוע הזמנות, והיא מאפשרת למשתמשים גישה לנתוני זמן אמת של העסק החשובים לביצוע עבודתם, בכל מקום ובכל זמן. כל זאת באמצעות שימוש בממשק ויזואלי מתקדם וחווית משתמש אופטימלית.

האפליקציה מותאמת לשימוש בכל אחת מ-26 התעשיות הוורטיקליות השונות שסאפ תומכת בהן ביניהן: קמעונאות, מוצרי צריכה, הפצה, שירותים מקצועיים, ייצור, היי-טק ועוד.

לדברי כריס צ'וט סגן נשיא ענן ומובייל לארגוני SME ב-IDC, "אפליקציות מסחר אלקטרוני ו-ERP הן שתיים מחמש האפליקציות הצומחות ביותר, בהן נעשה שימוש על ידי ארגוני SMB מצליחים, במטרה לייעל את תהליכי המכירות שלהן. זאת מאחר והן מאפשרות לצוותי המכירות להשקיע יותר זמן בקשר עם הלקוחות שלהם.

אפליקציות ייעודיות כמו זו של SAP Business One מרחיבה את היכולות של יישום ה-ERP הארגוני מול הלקוחות, ובכלל מקנה לארגון ולצוותי המכירות יתרונות תחרותיים וגמישות עסקית".

לדברי גדי רחלזון, מנהל פעילות SAP Business One בסאפ ישראל, "השקת האפליקציה החדשה היא חלק ממחויבותה של סאפ להצלחת למעלה מ-50 אלף לקוחות SAP Business One ברחבי העולם ובישראל, בכך שהיא מספקת להם כלי משמעותי נוסף להצלחה בכלכלה הדיגיטלית של ימינו".

הורדת גרסת ניסיון של האפליקציה זמינה כעת ב-App Store.

אירועים קרובים