אידאה רוכשת את FRSVISION מפורמולה ויז'ן תמורת 7.5 מיליון שקלים

הרכישה תכניס את אידאה לתחום ה-IT בענפי האירוח, פנאי ואטרקציות ● שתי החברות פועלות בעולמות מערכות ה-IT לניהול רשתות קמעוניות, עמדות מכירה בחנויות, ומכירות באתרי מסחר אלקטרוני ובמובייל

שלומית פנקס-אלקיים, מנכ"לית ובעלים של אידאה

אידאה רוכשת את FRSVISION מפורמולה ויז'ן, תמורת 7.5 מיליון שקלים.

אידאה היא בית תוכנה וחברת ייעוץ בתחום ה-IT לענפי הסחר והקמעונאות בישראל. הרכישה תכניס אותה לתחום ה-IT בענפי האירוח, פנאי ואטרקציות. שתי החברות פועלות בעולם מערכות IT לניהול רשתות קמעונאיות, עמדות מכירה בחנויות ולמכירות באתרי מסחר אלקטרוני ובמובייל.

אידיאה היא אינטגרטורית של פריוריטי (Priority), מערכת ה-ERP הישראלית עם מספר הלקוחות הגדול במדינה. החברה נוסדה ב-1997, ועוסקת בפיתוח טכנולוגיות, תוכנות ואפליקציות לענף הקמעונאות והאופנה, לצד פעילותה בניהול פרויקטים של ERP ושל BI בחברות.

עם פריוריטי, היא מספקת פתרונות לארגונים, ביניהם בתחומי כספים, משאבי אנוש, לוגיסטיקה ודגש על ניהול מלא של שרשרת האספקה – כולל שלבי החיזוי והתכנון, וכן ניהול נקודות הקצה ללקוחות סחר וקמעונאות בפלטפורמות מגוונות. פתרונות ה-BI המוטמעים על ידה הם של QlikView . בין לקוחותיה: רנואר, H&O, קסטרו, גולברי, קדס, טו-גו, אלדו, מגה ספורט, קבוצת מכבי תל אביב, גולף, i-Digital, קבוצת אסתי לאודר, ועוד.

לשפר את השורה התחתונה

FRSVISION פועלת שנים רבות בתחום הקופות הממוחשבות ומספקת פתרונות לנקודות מכירה, מרכזי הזמנות, רשתות קמעונאיות ולעסקים בודדים. בין השאר היא עוסקת בפתרונות לניהול מרכזי הזמנות טלפונים, או אינטרנטיים – לרשתות ההסעדה. בין לקוחותיה נמנים ג'יימס ריצ'רדסון (דיוטי-פרי), חנויות הנוחות של סונול, ניו-פארם, באג, רולדין, ארומה, בורגראנץ', פיצה האט (PizzaHut), פיצה דומינוס (Dominos Pizza) ועוד.

שלומית פנקס-אלקיים, מנכ"לית ובעלים של אידאה, אמרה כי "הסינרגיה בין שתי החברות ושילוב ההתמחויות המקצועיות והענפיות של כל אחת מהן, יאפשרו לקבוצה לספק פתרונות מגוונים ללקוחותינו בפלטפורמות השונות: החל מעמדת המכירה בחנות, דרך אתרי סחר אלקטרוני, אפליקציות מובייל, פלטפורמות תשלום ועוד. הפתרונות המשולבים שלנו יאפשרו ללקוחות להגדיל את המכירות ולשפר את השורה התחתונה שלהם".

פנקס-אלקיים הוסיפה כי "מהלך הרכישה הינו חלק מאסטרטגיית התרחבות וצמיחת החברה לעולמות תוכן נוספים, כגון מכירות אינטרנטיות ויצירת חוויה מרובת ערוצים בין עולמות הקמעונאות וה-Wellness. אידאה תשיק בקרוב מוצרי תוכנה ואפליקציות שיאפשרו לשתי החברות להציע ללקוחותיהן חווית קניה אחידה, חוצת רשתות וענפי מסחר".

לדברי מרקו מנדיוק, מנכ"ל FRSVISION, "ההתמחות של אידאה בחיבור בין עמדות המכירה לבין מערכות המידע התפעוליות והניהוליות של הארגון, תאפשר לנו להרחיב את סל המוצרים ללקוחות החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים