כיצד יגיע בקרוב ה-Moto G4 Plus עם מערכת הפעלה שצפויה רק ב-2017?

המכשיר אמור להיות מושק באמצע יוני ובינתיים יגיע עם Android 6.0.1, שזו הגרסה הנוכחית של המערכת ● בינתיים, גוגל אפילו לא השיקה את Android N, שזו גרסה אחת לפני ה-Android O המדובר

בקרוב חבר נוסף למשפחה? Moto G4 Plus

גוגל (Google) עדיין לא ממש קרובה להשיק את גרסת מערכת ההפעלה החדשה שלה לטלפונים, שידועה בינתיים כ-Android N, אבל בלנובו (Lenovo) כבר חושבים קדימה.

הדלפה שהגיעה לרשת ומתייחסת לאחד המכשירים החדשים של מוטורולה (Motorola), מגלה שהוא כבר מתוכנן להיות משודרג ל-Android O, הגרסה הבאה-הבאה של מערכת ההפעלה שההכרזה עליה אמורה להגיע רק באמצע 2017.

מדובר ב-Moto G4 Plus שאמור להיות מושק באמצע יוני ובינתיים יגיע עם Android 6.0.1, שזו הגרסה הנוכחית של אנדרואיד (Marshmallow) שאמורה להיות משודרגת בהמשך ל-Android N, וזאת כי הוא מיוצר בהתאם לקווים המנחים של Android Pure – מערכת ההפעלה כמות שהיא, ללא שינויים של היצרנית וללא, או כמעט ללא – תוספות.

עם זאת, יש לקחת את ההבטחה הזו בעירבון מוגבל. באוקטובר 2014, לאחר השקת גרסה 5 של אנדרואיד (Lollipop) הבטיחה מוטורולה שמוצרי ה-DROID Ultra ,MAXX ו-Mini – יקבלו שדרוג. ארבעה חודשים אחר כך היא הודיעה שהם לא יקבלו את השדרוג הזה, ולא אחר.

מדובר בטלפון שהתצורה שלו מציעה כמה דברים שמתאימים יחסית לשוק הגבוה, אבל על בסיס מערכת על-שבב יחסית מיושנת, ה-Snapdragon 617 של קוואלקום (Qualcomm) מתומנת הליבות שמיועדת לשוק הביניים.

המכשיר יגע עם מסך 5.5 אינץ' ברזולוציית FHD, עם 2 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה, 16/32/64 ג'יגה-בייט זיכרון אחסון פנימי, חיישן טביעת אצבע, ומצלמה אחורית עם חיישן 16 מגה-פיקסלים. יש גם חיישן טביעות אצבע, תמיכה ב-Wi-Fi 802.11n ולא ב-ac, בלוטות' 4.1 ו-LTE. הסוללה אמורה להיות בנפח 3,000mAh.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים