אדיסמה מחשוב 2000 משיקה קו הפצה חדש

החברה הינה מפיצה רשמית של מגוון מוצרי Honeywell בישראל, ומשיקה בימים אלו תכניות מותאמות למשווקיה הקיימים והחדשים

עכשיו זה רשמי, אדיסמה מחשוב הוכתרה באופן רשמי כערוץ ההפצה של מותג-העל Honeywell בישראל.

Honeywell היא תאגיד אמריקני בינלאומי, המשווק במעל לכ-70 מדינות בעולם את מוצריו באמצעות חברות הפצה. התאגיד פועל בין היתר גם בתחום האוטומציה והבקרה, ומתוך כך מפתח מוצרים שונים ומגוונים לפתרונות איסוף מידע וניהולו הכולל קוראי ברקוד, מסופונים ניידים, טאבלטים קשיחים, מדפסות ברקוד, מדפסות ניידות, מדפסות RFID ועוד.


המותג ידוע ומוכר בזכות קו המוצרים החדיש שלו, והוא נחשב בחזית פתרונות הברקוד והמסופונים בעולם כולו.

החל מחודש מאי 2016, אדיסמה הינה מפיצה רשמית של מגוון מוצרי המותג בישראל, ומשיקה בימים אלו תכניות מותאמות למשווקיה הקיימים והחדשים.


לדברי לירון (טאקו) בן עזרא, סמנכ"לית שיווק של החברה, "אדיסמה פועלת בשיטה קצת שונה ממודל ההפצה אותו רובנו מכירים. החברה בעלת מוניטין, ותק וניסיון של 30 שנה בתחום הברקוד וה-POS, ויש לה היכרות ארוכה עם החברות הגדולות במשק הישראלי וצרכיהם הטכנולוגים המשתנים מעת לעת".

הבנה מעמיקה יותר של הצרכים

"לכן, בשונה מחברות הפצה מסורתיות – אדיסמה ממצבת את עצמה במשבצת של Added Value Distributor ושמה לעצמה למטרה ללוות את משווקיה לאורך הדרך הן בהיבט השיווקי, הן בהיבט הטכני ואף בהתאמות והטמעות של המוצרים באתרי הלקוחות הסופיים ולא לבצע מכירת 'קופסאות' בלבד".

"אין ספק שנוכחות של מפיץ כמו אדיסמה בשוק הטכנולוגיה הישראלי יוצר הבנה מעמיקה יותר של הצרכים, ומקנה ביטחון ורוח גבית למשווק וללקוח הסופי בהטמעת הפתרונות הטכנולוגיים".


אדיסמה השיקה את הבשורה וההכרזה הגדולה באירוע רשמי וצבעוני שהתקיים בשבוע השני של יולי, בקרב שותפיה העסקיים, המשווקים ולקוחות המותג בארץ. האירוע התנהל בליווי נציגי Honeywell מחו"ל בו הציגו והסבירו את בחירתם באדיסמה כמפיץ רשמי שלהם.

לדף הפייסבוק של אדיסמה לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים