Wix תטמיע מערכת שיווק בענן של אורקל במיליוני שקלים

המערכת שהוטמעה היא Oracle Responsys, המהווה חלק ממערכת השיווק בענן של החברה, Oracle Marketing Cloud

Wix

Wix תטמיע מערכת שיווק בענן של אורקל (Oracle). הפרויקט החל במרץ השנה ויימשך כמה חודשים. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר אולם גורמים בשוק העריכו שהוא עומד על מיליוני שקלים בודדים.

החברה הישראלית מציעה פלטפורמה לעיצוב אתרי אינטרנט מקצועיים ללא צורך בקוד. היא אחת מחברות האינטרנט המובילות והמוכרות בעולם. לחברה משתמשים רשומים בכ-190 מדינות, והיא נסחרת בנאסד"ק (NASDAQ) משנת 2013.

המערכת שהוטמעה היא Oracle Responsys, המהווה חלק ממערכת השיווק בענן של החברה, Oracle Marketing Cloud. היא משמשת כמערכת השיווק במייל הגלובלית של Wix. זאת, לטובת ניהול הקשר עם כ-82 מיליון לקוחותיה ברחבי העולם.

המערכת משרתת עשרות משתמשים עובדי Wix, ואת הפרויקט מטמיעים אנשי השירותים המקצועיים של הענן של ענקית ה-IT, מאנגליה – בליווי אנשי חטיבת הייעוץ של אורקל ישראל.

איתן הלמן, מנהל תחום שיווק במייל ומיטוב חיפוש (SEO) ב-Wix, אמר כי "המניע לפרויקט ההטמעה של המערכת היה הרצון ביכולות מתקדמות המיושמות בצורה קלה ויעילה, כמו גם פונקציונליות עשירה – בנושאי  פילוח, מיטוב, טיפול בתוכן דינאמי והתמודדות עם מיילים בשפות רבות. הפרויקט יסייע לנו לנהל באופן יעיל יותר את תהליך ההתקשרות עם בסיס הלקוחות הגלובלי שלנו".

ארנון ברזילי, מנהל תחום חוויית לקוח באורקל ישראל, אמר כי "אנו מביאים לפרויקט את הניסיון שלנו כחברה גלובלית. Wix היא דוגמה מצוינת ללקוח מודרני שבחר בפתרון שיביא אותו להגיע ליעדים העסקיים אותם הוא קבע, בצורה המהירה ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים