תוכן שיווקי
לקראת אירוע - BYNET EXPO PRO 2016, יום ד' 1 ביוני, ביתן 2, גני התערוכה תל אביב

המהפכה הדיגיטלית כבר כאן

20/04/2016 17:32

בינת תקשורת מחשבים תקיים את אירוע Bynet Expo 2016, האירוע השנתי הגדול של תעשיית טכנולוגיות המידע והתקשורת (ICT) בישראל. לדברי אתי שני, סמנכ"לית השיווק בבינת, "הנושא המרכזי של Bynet Expo השנה יהיה השינויים וההשפעות של מהפיכת הדיגיטל על הארגונים, הלקוחות וטכנולוגיות המידע".

בינת תקשורת מחשבים תקיים ב-1 ליוני, במרכז הירידים בתל אביב, את אירוע Bynet Expo 2016, האירוע השנתי הגדול של תעשיית טכנולוגיות המידע והתקשורת (ICT) בישראל. במרכזו של האירוע השנה תעמוד מהפיכת הדיגיטל, והשפעותיה על הארגונים, וצפויים להשתתף בו למעלה מ-4,500 מבקרים.


זו השנה ה-13 ברציפות שאירוע Bynet Expo מספק במה להצגתן של טכנולוגיות מתקדמות, להחלפת רעיונות של מנהלי ומקצועני מערכות המידע במגזר הארגוני, הממשלתי, הבטחוני והעסקי עם ראשי תעשיית ההיי-טק, ה-IT והתקשורת, ולמפגש פנים לפנים עם מומחי טכנולוגיה מישראל ומרחבי העולם.

הכנס, והתערוכה הצמודה לו, מרכזים את החידושים הטכנולוגיים "החמים" ביותר, ויציגו בה כ-60 יצרניות טכנולוגיה וספקיות שירות מתחומי המחשוב, התקשורת, הניידות, הענן והסייבר. דגש מיוחד יינתן באירוע להדגמות חיות של מוצרים ופתרונות חדשים, שיוצגו בתערוכת ענק המשתרעת על פני יותר מ-6,000 מ"ר.

מסלולי התוכן של האירוע כוללים את הנושאים:
● Cyber & Security
● Collaboration & Customer Interaction
● Cloud & IT Services
● Business Outcomes
● Network as a Platform
● Customer Experience
● Next Generation Data Center

BYNET EXPO 2016. המהפכה הדיגיטלית כבר כאן

BYNET EXPO 2016. המהפכה הדיגיטלית כבר כאן

בנוסף, תקיים בינת תקשורת שלושה מסלולי תוכן מיוחדים:

● מסלול תוכן אחד, בשיתוף אנשים ומחשבים, בנושא עיר חכמה (Smart City) בהשתתפות ראשי ערים ומנמ"רים בשלטון המקומי, לדיון והצגה של האמצעים והטכנולוגיות למימוש חזון העיר החכמה.

● מסלול תוכן שני, בשיתוף אנשים ומחשבים, יתקיים בנושא תפיסת הלקוח הדיגיטלי – Digital Customer Interaction, שיעסוק בחוויית הלקוח בעידן הדיגיטל, ובכלים שיסייעו לארגונים לתרגם את מהפיכת הדיגיטל להצלחה עסקית.

● בנוסף, תקיים Israel Defense בשיתוף עם בינת מסלול תוכן שלישי שיכלול מפגש בנושא המהפכה הדיגיטלית ויישומים במערכת הביטחון, בהשתתפות אנשי מערכת הביטחון, צבא ותעשיות ביטחוניות.

לדברי שני, "זו השנה ה-13 שאנו מקיימים את אירוע Bynet Expo, והאירוע הפך מותג ושם נרדף לחדשנות טכנולוגית. Bynet Expo הפך להיות ל-Market Place הראשי בו מוצגות הטכנולוגיות המובילות בתחומי ה-IT, טכנולוגיות מידע, תקשורת ואבטחת מידע, מקום בו ניתן להיחשף לפתרונות החמים ביותר בשוק ולפגוש את כל השחקנים הרלוונטיים בתחום".

שני הוסיפה כי "הדגש של Bynet Expo השנה הוא להציג את הכלים החדשים שיאפשרו לארגונים להוביל בעולם הדיגיטלי החדש, לחשוף את הפתרונות והמוצרים התומכים באסטרטגיית דיגיטל שתאפשר לארגון הצלחה עסקית, והשילוב של כלי הדיגיטל עם מערכות ה-IT המסורתיות".

לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים