תוכן שיווקי

"שירות זה לא רק זמינות מערכות – זו היכולת לתת ללקוח את הפתרון המותאם לו בדיוק"

20/04/2016 08:00
Virtual IT

"כשהקמנו לפני שש שנים את Virtual IT, מחשוב הענן היה עדיין בחיתוליו ובכל מקום שאלו אותנו בפליאה, מה זה ענן, איך זה יכול לשרת אותי ולמה אני צריך את זה בכלל?"

בני פטרנק וליר שרון, מייסדים ושותפים ב-Virtual IT, מביטים לאחור ליום הקמת החברה, ומביעים סיפוק על כך שמגמת השוק הגשימה את הערכתם העסקית. כיום ארגונים מבינים שאם לא יעבירו את מחשוב החברה לענן, הם יישארו מאחור מבחינה טכנולוגית תוך בזבוז כסף רב ומשאבים.

"כמובן שתשתיות זמינות, מהירות ושרידות הן הבסיס ובלעדיהן לא ניתן למכור ענן, אך בסופו של דבר, הכל מסתכם בטיב השירות" אומר פטרנק. "ושירות, משמעותו הוא טיפול ומענה יעיל בצרכי הלקוח, יחד עם זמינות (SLA) גבוהה של מערכות המחשוב. גם לפני רכישת שירותי הענן מאיתנו, הלקוח מקבל מענה מקצועי המבין את צרכי הארגון – ואנו, יחד עמו, מתאימים פתרון וחבילת שירות נכונה לו".

"נקודה חשובה נוספת היא שאנחנו הבעלים של הענן שלנו, בו השקענו כסף רב, הכולל חומרה, תוכנה, מערכת האוטומציה והבילינג. כאן בא לידי ביטוי הערך המוסף שלנו כספק ענן, בכך שאנו בעלי שליטה מלאה כבעלי הפתרון אותו אנו מציעים ללקוח, מקצה אל קצה, ובכך אנו מעניקים ללקוחותינו גמישות ואלסטיות", מציין שרון.

הפתרון: מודל Reseller – ספק קטן עם יכולות גדולות

בחודשים האחרונים, החלה Virtual IT לעבוד מול מספר חברות שירות וספקיות ענן אשר מעוניינות להעניק ללקוחותיהן אפשרות לפתרונות ענן מותאמים וגמישים.

היכולות, הידע והניסיון הרב שנצבר ב-Virtual IT במהלך השנים, בשילוב עם מערכת Parallels/Odin, מאפשרים ל-Virtual IT לתת לאותן חברות אפשרות למכור שירותי ענן במהירות רבה ובהשקעה נמוכה.

מניסיוננו, אומר פטרנק, "אנו מודעים לפער בין רמת השירות, חבילות השירות והתשתיות של ספקיות הענן הענקיות והקטנות. החברות הגדולות מספקות תשתיות יציבות בעיכוב (Latency) גבוה (מכיוון שלרוב התשתיות לא נמצאות פיזית בישראל) וחבילות שירות סגורות, כאשר מהצד שני עומדות החברות הקטנות הנותנות שירות מעולה במשך שנים רבות ללקוחותיהן, תוך בזבוז כח אדם ומשאבים על תפעול מיותר, ממנו ניתן היה להפטר בקלות לו רק הייתה אוטומציה במערכות אותן היו יכולות להציע ללקוחותיהם".

בעצם, אומר פטרנק, "ל-Virtual IT היכולת לתת לאותן חברות, המעוניינות לספק שירותי ענן אך אין להן את היכולת הכלכלית להיות בעלי הפתרון ולתחזק מערכת כזו העולה מיליוני שקלים, מודל Reseller, כלומר פלטפורמה המוכרת ומנהלת שירותי ענן, המבוססת על תשתיות שלנו, אך המיתוג (Branding) הוא של השותף שלנו, כך שלקוחותיו אפילו לא מודעים לכך שהם לא צורכים את השירות על מערכות אשר לא בבעלותו".


"אנו בעצם מעניקים לשותף את היכולת לבנות ולהקים שירותים ללקוחותיו, עם תמיכה מלאה מאיתנו והקמת השירות כ-Turn Key, וכך יכול השותף להמשיך ולתת את השירות האיכותי שלו יחד עם חבילות שירות מותאמות אישית כשמאחוריו עומדת חברה מנוסה שחיה ונושמת מחשוב ענן", סיכם פטרנק.

לאתר החברה לחצו כאן.

אירועים קרובים