מחקר: האינטרנט של הדברים יצמח בשליש בשנה – עד 2021

השווי שלו עתיד לעמוד ב-2021 על 662 מיליארד דולר ● המניעים העיקריים לכך הם צורך הולך וגובר בהשגת יעילות תפעולית, וחדירה הולכת וגדלה של מוצרים חכמים שמחוברים לאינטרנט ומספקים או קוראים מידע

האינטרנט של הקורונה. אילוסטרציה: BigStock

שוק האינטרנט של הדברים צפוי לגדול בשיעור צמיחה שנתי משולב של 33.3% לשנה עד 2021 – כך עולה מתחזית שפרסמה חברת Market Research. נכון להיום, שווי שוק זה עומד על כ-157 מיליארד דולר והוא אמור לגדול עד כדי כ-662 מיליארד ב-2021.

המניעים העיקריים לצמיחה גדולה יחסית זו הם צורך הולך וגובר בהשגת יעילות תפעולית בארגונים השונים, וחדירה הולכת וגדלה של מוצרים חכמים שמחוברים לאינטרנט ומספקים או קוראים מידע. בנוסף, מגזר החברות שמספקות שירותים לתחום הולך וגדל, ויגיע לצמיחה מרבית במהלך חמש השנים הקרובות, והוא צפוי להשיג את שיעור הצמיחה הגדול ביותר מבין כל המגזרים שמרכיבים את שוק האינטרנט של הדברים.

מבין השירותים השונים, השירותים המנוהלים הם אלה שיזכו לצמיחה גבוהה יותר מהאחרים. הדבר מצביע על האימוץ ההולך וגובר של שירותי ענן וכן על שיפור הטכנולוגיות שאמורות לשנע את הנתונים ברשתות. אימוץ טכנולוגיות הענן המהיר ביותר אמור להתרחש, על פי המחקר, באזור APAC – אסיה פסיפיק.

לצורך הכנת הדו"ח תושאלו מנהלים שונים, החל מהנהלה ראשית (כ-26%), דרך מנהלים ברמת ה-C, כגון מנמ"רים ומנהלי כספים (55%), וכלה בעובדים אחרים. מבחינת חברות, הורכב המחקר מ-20% בעלות הכנסות של יותר מ-10 מיליארד דולר בשנה, 42% עם הכנסות שבין מיליארד ל-10 מיליארד ו-38% שמכניסות לקופתן פחות ממיליארד דולר בשנה. כ-47% מהחברות שתושאלו היו בצפון אמריקה.

מחקר אחר צופה ששוק הערים החכמות יצמח בין 2015 ל-2020 מכ-52 מיליארד דולר לכ-148 מיליארד בסוף התקופה שנבדקה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים