חברה ישראלית מגלה: הילארי קלינטון ודונלד טראמפ קרובי משפחה

לפי MyHeritage, מתברר שטראמפ וקלינטון הם צאצאים למשפחת המלוכה, פרי רומן בין בנו של המלך אדוארד השלישי, הדוכס לנקסטר ג'ון מגונט והפילגש שלו, 18 דורות אחורה בזמן

הכי מעניינים ב-2016. הילרי קלינטון ודונלד טראמפ

נחשף קשר משפחתי בין דונלד טראמפ והילארי קלינטון, המתמודדים על נשיאות ארצות הברית.

מחקר שערכה חברת ההיי-טק הישראלית MyHeritage, מצא כי המועמד הרפובליקני והמועמדת הדמוקרטית שנוהגים להתעמת זה עם זו במהלך המירוץ לנשיאות ארצות הברית, הם בעצם קרובי משפחה.

זה לא הגילוי המפתיע היחיד במחקר. מתברר שטראמפ וקלינטון הם צאצאים למשפחת המלוכה, פרי רומן בין בנו של המלך אדוארד השלישי, הדוכס לנקסטר ג'ון מגונט והפילגש שלו, 18 דורות אחורה בזמן.

המחקר על קלינטון וטראמפ בוצע על ידי Geni.com שבבעלות הישראלית. ל-MyHeritage מאגר דיגיטלי עצום הכולל מיליארדי פרופילים באילנות היוחסין, מסמכים היסטורים וטכנולוגיה חדשנית של הצלבת מידע.

לדברי אהרון גודפרי, סמנכ"ל השיווק ב-MyHeritage, "דווקא בגלל הפערים העצומים בהשקפות העולם של שני המועמדים לנשיאות, היה מעניין לגלות שהשניים חולקים היסטוריה משפחתית משותפת".

MyHeritage מציעה פלטפורמה לבניית אילנות יוחסין בטכנולוגיה של הצלבת מידע, במטרה לאפשר למשתמשים לגלות, לשמר ולשתף היסטוריה משפחתית. במערכת כיום כ-81 מיליון משתמשים רשומים ברחבי העולם.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים