HP מרחיבה את קו תחנות העבודה השולחניות

תחנות העבודה מגיעות בתוך מארזים משולבים שמציעים עיצוב ללא כבילה שנראית לעין ● המטרה היא לספק את היכולת לטפל בהעברת קבצים גדולים במיוחד

מוצרי ה-Z החדשים של HP

HP הודיעה על שדרוג קו מוצרי תחנות העבודה שלה, HP Z, שכעת יציע את מעבדי ה-Xeon החדשים של אינטל (Intel).

השימוש במעבדים החדשים בסדרת ה-Xeon E5-2600 v4 בדגמים Z400, Z640 ו-Z840 יאפשר גם שימוש בזיכרונות מהירים יותר מסוג DDR4, כשניתן לשלב זיכרונות במהירות מרבית של 2,400 מגה-הרץ. כל תחנת עבודה תוכל כעת גם לתמוך בעד 44 ליבות פיזיות לכל היותר.

תחנות העבודה מגיעות בתוך מארזים משולבים שמציעים עיצוב ללא כבילה שנראית לעין. הם מצוידים גם בחיבורים שתומכים בתקן העברת הקבצים Thunderbolt 2 של אינטל, כשלפי החברה המטרה היא לספק את היכולת לטפל בהעברת קבצים גדולים במיוחד.

רוכשי המערכות יכולים לבחור האם להתקין בהן מערכת הפעלה המבוססת על Linux או את מערכת ההפעלה החלונאית של מיקרוסופט (Microsfot). כמו כן ניתן לבחור לשלב כרטיסים גרפיים מקצועיים של שתי החברות המובילות בתחום: ה-Quadro של NVIDIA וה-FirePro של AMD.

במקביל הציגה החברה גם כונן אחסון חדש, HP Z Turbo Drive G2. הכונן מציג נפח של 1 טרה-בייט. מדובר בכונן SSD עם ממשק PCIe המהיר, שניתן לשילוב גם עם כונני SATA באותו מארז. לדברי החברה מדובר בכונן האחסון המהיר ביותר מתוצרתה עד היום.

"תוספת תחנות העבודה החדשות והכוננים מסדרת Z, ממחישה את המחויבות של HP למקצוענים, הדוחפים את גבולות הטכנולוגיה על מנת להביא לעולם חדשנות המשנה את חיינו", נמסר מהחברה. "ככל שמתרחבת הדרישה לעיבודי Big Data, ימשיכו מוצרי HP Z להציע אמינות משופרת, ביצועים וחדשנות ללקוחות העובדים במגוון תחומים – החל מתעשיית החלל ועד לחיפושי נפט או הפקת סרטים שוברי קופות".

תחנות העבודה המשודרגות, כמו גם כונן האחסון החדש, יהיו זמינים כבר במהלך החודש הנוכחי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים