באו לבקר במאורת הנמר: עמי אהרונוביץ' ואושרת בן אבי, בריליקס

18/04/2016 11:39
מימין: עמי אהרונוביץ', מנכ"ל בריליקס, ואושרת בן אבי, סמנכ"לית השיווק והמכירות של החברה

לפני מספר ימים התארחו במאורת הנמר עמי אהרונוביץ', מנכ"ל בריליקס, ואושרת בן אבי, סמנכ"לית השיווק והמכירות של החברה.

לאחר שהשניים התפעלו מאוסף הנמרים המיניאטורים שעל שולחני, הם סיפרו לי על הפלטפורמה שמאפשרת ללקוחות החברה להתנסות בטכנולוגיה שלה ועדכנו אותי בפעילותה בתחומי אבטחת המידע וההדרכות הטכנולוגיות.

השניים הרחיבו את הדיבור על ה-Big Data Experience Center אותו הקימה החברה. "זוהי סביבה שהקמנו בענן, במטרה להנגיש ללקוחות מעבדה שבה יוכלו להתנסות עם כלי ה-Big Data המובילים בשוק, כך שהלקוחות יוכלו להתנסות עם מגוון נתונים שנטענו מראש לתוך המערכת או לטעון מידע משלהם מסוגים שונים ולבצע עליו אנליזות. הכול נעשה תוך שמירה על אינטגרציה מלאה בין בסיסי הנתונים הרלציוניים המסורתיים לטכנולוגיות Big Data ופתרונות NoSQL".

אהרונוביץ' ובן צבי אמרו כי "כלי ערבול הנתונים (Data Masking) שנקרא JumbleDB, אותו פיתחה החברה לפני כשש שנים, צובר תאוצה במיוחד בשנתיים האחרונות בארץ ובעולם, עקב קיומן של רגולציות והצורך הגובר להגן על המידע הרגיש בסביבות נמוכות, שאינן סביבות ייצור".

"צורך מרכזי נוסף של לקוחותינו הוא בהטמעת מערכת IDM מרכזית (Identity Management), המאפשרת ניהול מסת המשתמשים השונים והזהויות שלהם בארגון, תוך כדי שליטה מלאה וניהול של הרשאות הגישה שלהם למשאבי הארגון השונים וביצוע ההגדרות הנחוצות במערכות המחוברות השונות", סיפרו השניים. "הכול נעשה בצורה ממוכנת, ממערכת מרכזית ואוטומטית אחת. בריליקס מתמחה ביישום ומימוש של פתרונות IDM ומיישמת בהצלחה פרויקטים בארץ ובחו"ל באמצעות Oracle IDM".

לסיום, סיפרו לי אהרונוביץ' ובן אבי על מגוון הדרכות חדשות שנוספו השנה לפעילות ההדרכה של החברה בתחומי ה-Big Data וה-NoSQL. זאת בהמשך ליישום של מספר פרויקטים אצל לקוחות החברה. "הקורסים המקצועיים של בריליקס מיועדים להיות מועברים באתר הלקוח, על ידי צוות היועצים הבכירים המנוסים במיוחד בהעברת הדרכות, כנסים וסמינרים בארץ ובעולם, והם נועדו לענות בשלמות על צרכי הלקוחות וכן ניתנים להתאמה אישית נוספת על פי בקשת הלקוח".

בריליקס מספקת שירותי ייעוץ, הדרכות, פרויקטים ושירותים מנוהלים 24/7 בתחומי בסיסי נתונים רלציוניים, אבטחת מידע, Big Data ו-NoSQL, למגוון רחב של חברות וארגונים בארץ ובחו"ל, והינה שותף זהב של אורקל (Oracle) ושותף עסקי של מיקרוסופט (Microsoft).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים