כתובת המייל בפייסבוק הולכת לעולמה

ב-1 במאי, חג הפועלים, יעצור הכלי הבלתי פעיל בעליל את פועלו ברשת החברתית ומן הסתם יפנה את מקומו לאמצעים שקצת יותר מתאימים לרוח התקופה

קופץ בהפתעה. פייסבוק

עוד בשנת 2012 – לפני שמשתמשים נאלצו להוריד ולהתקין את ה-Messenger של פייסבוק (Facebook) – העניקה הרשת החברתית כתובת דואר אלקטרוני facebook.com@ לכל החברים בה. אבל הכלי לא היה פופולרי במיוחד, כך שכעבור שנתיים החליטה הענקית לסלק אותו מהשטח. אבל לא לחלוטין.

לאחר שהכתובת פסקה מלפעול אפשרה פייסבוק עדיין להפנות הודעות שנשלחו לכתובת הדואר האלקטרוני facebook.com@ אל תיבות דואר נכנס אחרת. זאת אומרת שאם מישהו שלח אליכם דוא"ל לכתובת הפייסבוק שלכם, במקום שההודעה תופיע בפייסבוק, היא הייתה מגיעה ישירות לדואר אלקטרוני אחר שסיפקתם. אבל עכשיו הסיפור נגמר סופית.

בקרוב כבר לא ניתן יהיה להפנות מיילים שנשלחו אל facebook.com@ לאף מקום אחר – כי הכלי נסגר לחלוטין. "כדי להתאים את עצמכם למצב החדש – הודיעו לכל מי שנהג לשלוח אליכם הודעות לכתובת הפייסבוק [[email protected]] שמעכשיו עליו לשלוח את כל מכתב לכתובת הדואר האלקטרוני הפרטית שלכם", נכתב בהודעה ששלחה החברה למשתמשים שיש להם הפניות.

הוצאה להורג

ומה איתכם? משתמשים בהפניות מהכלי? ייתכן שאינכם זוכרים בכלל שיש לכם הפניות מופעלות ולכן נסו פשוט לשלוח הודעת בדיקה לכתובת facebook.com@ כדי לגלות זאת. אם כן, יש לכם עוד שבועיים כמעט לעדכן את ההפניות לכתובת מייל אקטואלית.

כדי להסיר את כתובת הדואר האלקטרוני של פייסבוק מהחשבון שלכם אחת ולתמיד, אם יש לכם כזו: ב-PC נווטו ל-הגדרות> דוא"ל> ערוך> ובטלו את סימון התיבה לצד 'השתמש בדוא"ל שלך בפייסבוק'.

ב-iOS, הקישו על עוד> הגדרות> הגדרות חשבון> כללי> דוא"ל> ובטלו את סימון התיבה לצד 'השתמש בדוא"ל שלך בפייסבוק'.

באנדרואיד (Android), הקשו על סמל ההמבורגר (שלושת הקווים משמאל), גללו אל הגדרות ופעלו באותה הדרך משם.

מי שמתעצל לפעול יכול פשוט לחכות ליום הפועלים, ה-1 במאי, שבו תעשה פייסבוק את העבודה בשבילו ותוציא להורג את התכונה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים