תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - COMMVAULT SPRING PARTY

"המידע בנוי כמו קרחון – הגלוי הוא קטן וקיים חלק גדול שמהווה כ-90% ממידע שאינו מנוהל"

כך אמרה חגית וייס, א.מ.ת. מיחשוב, בעקבות אירוע הלקוחות השנתי של קומוולט - Commvault Spring Party 2016 - Family , Friends & Live Music

17/04/2016 10:31
חגית וייס, א.מ.ת. מיחשוב

בעקבות אירוע הלקוחות השנתי של קומוולט (Commvault) – Commvault Spring Party 2016: Family, Friends & Live Music, שנערך במועדון התיאטרון ביפו, שוחחנו עם חגית וייס, א.מ.ת. מיחשוב.

הציגי את החברה – מה תחומי ההתמחות שלכם?
"א.מ.ת מיחשוב הינה חברת אינטגרציה וספקית מובילה של תשתיות מחשוב. החברה מציעה ללקוחותיה פתרונות מלאים ומקיפים בעולמות התשתיות – הדטה סנטר, אחסון, גיבוי, ענן פרטי וציבורי, Big Data ואבטחת מידע".

"פתרונותיה הטכנולוגיים והשירותים אותם מציעה החברה ללקוחותיה במהלך 32 שנות פעילותה, מבוססים על ניסיון אנושי מצטבר איכותי, שותפויות עם החברות הגלובליות המובילות וניהול מתקדם, המציב אותה בחזית הקדמה הטכנולוגית, תוך מתן שירות אנושי ומקצועי. לחברה חטיבת שירות ופרויקטים ובה עשרות מהנדסים טכנולוגיים מומחים עם ההסמכות הגבוהות ביותר".

ספרי על העבודה המשותפת עם קומוולט: כיצד מתנהלת העבודה המשותפת?
"א.מ.ת מיחשוב רואה את מוצרי קומוולט כמוצרים מובלים בתחום ניהול המידע בארגון. החברה עובדת בשיתוף פעולה מלא עם קומוולט כדי לספק את הפתרון הטוב ביותר ללקוחות. העבודה המשותפת שלנו מתחילה החל משלב הייעוץ, דרך שלב התכנון המפורט, שלב המימוש וההטמעה ועד להדרכה באתר הלקוח ותמיכה טכנית שוטפת ללקוחות על פי דרישה".

מה לדעתך הם הגורמים המרכזיים להצלחה של המוצר של קומוולט בקרב הלקוחות?
"כולם יודעים שהיום כמות המידע בארגון הולכת וגדלה. עם זאת, המידע בנוי כמו קרחון – החלק הגלוי הוא חלק קטן וקיים חלק גדול שמהווה כ-90% מהמידע שאינו מנוהל. חלק זה גורם לכאב ראש לא קטן למנהלי מערכות המידע בארגון".

"קומוולט מאמינה לא רק בגיבוי בסיסי, אלא גם בניהול המידע. ולכן היום לאחר שנים של פיתוח, קמוולט  יודעת לתת מענה מבית אחד גם לנושאים כמו ארכוב, טיוב המידע, ניהול חיי המידע, שילוב המידע בתוכנית המשכיות עסקית, עמידה ברגולציות חיצוניות וחיפוש מתקדם במידע בארגון".

"קומוולט נותנת למנהלי מערכות המידע כלי ניהול חכמים המאפשרים לחשוף את השכבות הנסתרות של המידע ולהפוך אותו לנגיש יותר, לנהל אותו בצורה חכמה ולהפוך אותו לחלק מהיתרון העסקי של הארגון".

"דוגמה טובה לכך ניתן למצוא בפתרונות שקומוולט מציעה לגיבוי תחנות קצה. אחת הבעיות המרכזיות בארגונים כיום הם דווקא המחשבים הניידים של העובדים, אשר קיים בהם מידע רב שיכול להיות חשוף להתקפות סייבר. מידע זה אינו מגובה ואינו מנוהל כראוי. קומוולט מציעה פתרון גיבוי חכם ויעיל המנוהל מממשק ניהול מרכזי".

ברכה קצרה ללקוחות?
"אני מאחלת לכל הלקוחות חג אביב שמח, מלווה בהתחדשות, צמיחה וניהול חכם של כל האתגרים שיעמדו בפניכם השנה".

אירועים קרובים