שי אוזון, One1: "הטכנולוגיה מאפשרת להעביר כספים לטובת התלמידים"

"בתי ספר וארגוני חינוך נדרשים להשתמש במערכת טכנולוגית אחת שתדע למצוא את הכסף ולהעביר אותו לפעילויות הליבה", אמר אוזון, מנכ"ל החברה

שי אוזון, מנכ"ל One1. צילום: קובי קנטור

"יש פער בין תקציב החינוך, שהוא השני בגודלו בישראל, לבין הניצול שלו. אחת הסיבות לכך היא ריבוי של מערכות טכנולוגיות והעובדה שהן לא יודעות למצוא את הכסף הזה. בתי ספר וארגוני חינוך נדרשים להשתמש במערכת טכנולוגית אחת שיודעת לעשות זאת ולהעביר את התקציב לטובת התלמידים", כך אמר שי אוזון, מנכ"ל One1.

אוזון דיבר בכנס השנתי של מערכת עוז לתמורה מבית One1 (אין קשר לתוכנית של משרד החינוך), שערכה היום (ד') החברה ב-yes Planet בראשון לציון. הכנס הופק על ידי אנשים ומחשבים והשתתפו בו מאות אנשי מקצוע בתחומי הטכנולוגיה והחינוך.

צילום ועריכת וידיאו: יוסי ציפקיס

לדברי אוזון, "One1 עוסקת בטכנולוגיות רבות, החל מ-ERP ועד ל-CRM, ל-Big Data ועוד, אבל לעתים היא עושה דברים עם משמעות מעבר. זה קורה עם מערכת עוז לתמורה, שעוסקת בנושא שקרוב ללב של כולנו – החינוך".

"בבחירות לפני כמה שנים שאלו: איפה הכסף? באמצעות המערכת, אנחנו מסייעים למצוא את הכסף ולדעת לאן לתעל אותו", ציין.

"מדובר באינטרס גם של משרד החינוך, ואני שומע זאת מאנשיו", אמר אוזון. "הם רוצים שארגונים, עמותות ובתי ספר ינצלו נכון את התקציב. One1 מעוניינת שעוז לתמורה תיתמך גם על ידי משרד החינוך".

"כשפוגשים צורך אמיתי – נולדת מערכת אמיתית"

דוד פרס, מנהל חטיבת ה-ERP של One1, אמר כי "השיעור שלמדתי ממערכת עוז לתמורה הוא שכאשר פוגשים צורך אמיתי וצריך לתת פתרון אמיתי, נולדת מערכת אמיתית. המערכת נותנת מענה למשהו שלא קיים במדינה: היכולת לתת מודול שעונה על ההיבטים התקציביים של הצרכים הפדגוגיים, שהם מאוד מורכבים".

לדבריו, "לבתי הספר יש פן של ניהול כמו של חברה. לכן, החיבור שלהם עם המערכת, תוצרת ישראל, הוא מאוד מיוחד ומסייע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים