Shazam רצה בקצב הזמן

בעקבות העדכון החדש שלה, האפליקציה שיודעת לזהות איזה שיר זה שמתנגן ברדיו ומדליק אתכם - מאיצה משמעותית את מהירות הזיהוי שלה

Shazam

כולנו מכירים את זה – ברדיו מתחיל שיר והוא מוכר, ואם לא מוכר אז פשוט מעולה. לפני הרבה שנים היינו מתייעצים עם חברים "שאול, תפתח, תפתח מהר גלגל"צ. מה זה השיר הזה, יודע"? וביאושנו היינו שולחים מכתב לתחנה, אבל ספק אם הם היו יודעים איזו רצועה בדיוק התנגנה ביום מסוים בשעה מסוימת. וגם לו היה השם של השיר בידינו – לך תחפש את הדיסק.

בעידן הנוכחי יש את Shazam, והחיים יפים בהרבה. אבל עכשיו אחרי העדכון החדש, החיים שלנו יהיו יפים שבעתיים, כי נכון לעכשיו האפליקציה השתכללה כך שהיא מזהה שירים מהטלוויזיה ומהרדיו בתוך שניות בודדות בלבד. קורה אפילו שהיא מאתרת ומניבה תוצאות חיפוש בתוך פחות משנייה.

בנוסף האפליקציה המרועננת מבליטה את כלי החיפוש בדף הראשי שלה, דבר שמאפשר לנו לדלות את הפרטים הנחשקים על השיר או על האמנים בזמינות גבוהה יותר. המטרה, כמובן, היא לשכנע את המשתמשים להישאר בתוך Shazam, במקום להמשיך הלאה לאתרים אחרים לצורך חקירות מוזיקליות.

העיקר הוא, כאמור, התחושה שמהירות האיתור השתנתה מהותית, בהשוואה למשך הזמן של חמש השניות שלהן נדרשה האפליקציה בעבר כדי להינעל על השיר ששמעה. אמנם זהו לא הבדל דרמתי כל כך בשימוש הרגיל, אבל זה בהחלט הבדל מהותי אם נזכרתם לחפש את השיר בשנייה האחרונה שלו.

בהתחשב בעובדה ש-Shazam נמצאת בשטח כבר שנים רבות – היא הייתה אחת מהאפליקציות הכובשות בימים שחנות האפליקציות למכשירי ה-iPhone החלה את דרכה בשנת 2008) – משמח לראות שהיא לא שוקטת על שמריה אלא ממשיכה להתפתח, להתעדכן ולרוץ ראש בראש לצד מתחרותיה (למשל Soundhoun) בקצב הזמן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים