תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - Salesforce Essentials TLV

"ההזדמנויות של Salesforce רבות בשוק המקומי, הן בקרב לקוחות גדולים, בינוניים וקטנים"

24/11/2015 15:22
נתן גביש, מנכ"ל השלוחה הישראלית של DXC

קבוצת יעל החלה לאחרונה לשווק את Salesforce בשוק המקומי. לרגל ההסכם ערכנו ראיון משותף עם נתן גביש, סגן נשיא לפיתוח עסקי של Salesforce בישראל ואמיתי פולק, מנהל אגף יישומים עסקיים בחטיבת התוכנה בקבוצת יעל.

ספרו על שת"פ החדש עם קבוצת יעל – מה מטרתו ומה כל צד מביא אליו?
"לאחרונה הכרזנו על שיתוף פעולה עם קבוצת יעל, במסגרתו מונתה יעל לשותף מקומי שלנו", אומר גביש. הקבוצה מביאה עימה ניסיון רב בשילוב מערכות בכלל ובתחום ה-CRM ופיתוח מערכות בפרט. Salesforce מביאה לשותפות את פתרון ה-CRM המוביל בעולם כולל פלטפורמת הפיתוח בענן".

"יעל תוכנה פועלת בשוק הענן בעיקר כשותפה בכירה של גוגל (Google) במתן פתרונות לארגונים עסקיים סביב עולם ה-IaaS והמובייל", מוסיף פולק. בנוסף, ליעל תוכנה גם נוכחות משמעותית בשוק ה-CRM המסורתי בישראל. השותפות החדשה עם SalesForce מאפשרת לנו להגדיל את פורטפוליו הפתרונות ולמנף מצד אחד את פעילות הענן באזורי ה-SaaS וה-PaaS, ומצד שני את הפתרונות בשוק ה-CRM המתפתח".

אמיתי פולק, מנהל אגף יישומים עסקיים בחטיבת התוכנה בקבוצת יעל

אמיתי פולק, מנהל אגף יישומים עסקיים בחטיבת התוכנה בקבוצת יעל

מה לדעתכם הערך המוסף של קבוצת יעל וכיצד הקבוצה תוכל לתרום לקידום Salesforce בישראל?
"ליעל יש ניסיון רב שנים בשילוב מערכות בארגונים גדולים ובינוניים בישראל", אומר גביש. "ניסיון זה יוביל להרחבת תשתית הלקוחות בישראל". פולק מוסיף כי "יעל תוכנה מביאה עמה נסיון רב שנים הנצבר בעשרות פרויקטי CRM בפלטפורמות ובסביבות עסקיות שונות. על רקע זה, הערך המוסף שלנו הינו היכולת לספק כחברת אינטגרציה בענף התוכנה פתרונות עסקיים חדשניים בעולם ה-Customer Experience, ובנוסף השלמה של פתרונות נלווים באקו-סיסטם".

מה מיוחד בשוק המקומי בהקשר של Salesforce – האם יש צרכים מיוחדים, יחודיים, יתרונות?
"ההזדמנויות של Salesforce רבות בשוק המקומי, הן בקרב לקוחות גדולים, בינוניים וקטנים", מסביר גביש. "לחברה יש היום למעלה מ-1,200 לקוחות ישראליים, אך עדיין הפוטנציאל גבוה מאוד. היום מצטרפים אלינו בממוצע לקוח חדש כל יומיים. ההזדמנויות שלנו הן גם בתעשיות חדשות בישראל, שהרי Salesforce נמצאת היום בשימוש של למעלה מ-150 אלף לקוחות בעולם בכל התעשיות – פיננסי, טלקום, קמעונאות, בריאות, ממשלה, תעשיה, היי-טק ועוד".

אילו מוצרים משלימים ל-SalesForce קבוצת יעל מייצגת?
"אנו מציעים ללקוחותינו כחלק מהטמעה של SalesForce פתרונות נלווים במספר תחומים: גיבוי ושחזור, אינטגרציה בין מערכות והרחבות בענן על בסיס פתרונות גוגל", אומר פולק. "בתחום הגיבוי והשחזור, יעל משווקת את מוצר Spanning של EMC, שמעניק הגנה מלאה על שלמות המידע המאוחסן במערכת ה-SalesForce באמצעות מנגנוני גיבוי ושחזור אוטומטיים, ועל בסיס הגדרות משתמש. בתחום האינטגרציה יעל מייצגת את Tibco, פתרון האינטגרציה המוביל, המאפשר חיבור יעיל ומהיר בין סביבת ה-SalesForce לבין שאר סביבות הליבה בארגון בזמן אמת. בתחום הענן, אנו מציעים ללקוחות SalesFocrce הרחבות שונות על בסיס פתרונות הענן של גוגל. למשל, שימוש ב-Google Data Flow לאיסוף נתונים קיימים, עיבודם והצגתם במערכת ה-SalesForce".

אירועים קרובים