Xact תייצג בישראל את SailPoint, העוסקת בפתרונות לניהול זהויות וגישה לנתוני הארגון

במסגרת ההסכם, תסייע Xact בהדרכת שותפיה של SailPoint ברחבי העולם ובהעברת סדנאות, וזאת על בסיס הניסיון שרכשה כמפיצה של פתרון SailPoint SecurityIQ

שני אנקוריון, מנכ"ל Xact מקבוצת One1, עם קווין קנינגהאם, נשיא SailPoint

Xact, חטיבת האבטחה והסייבר של קבוצת One1, חתמה על הסכם לייצוג והפצה בישראל, של פתרונות SailPoint האמריקנית, העוסקת בפתרונות לניהול זהויות וגישה לנתוני הארגון, IAM  (ר"ת Identity and Access Management).

במסגרת ההסכם, תסייע Xact בהדרכת שותפיה של SailPoint ברחבי העולם ובהעברת סדנאות, וזאת על בסיס הניסיון שרכשה כמפיצה בישראל ובחו"ל של הפתרון SailPoint SecurityIQ (לשעבר Whitebox).

לפני חודשים אחדים רכשה SailPoint את חברת האבטחה הישראלית, Whitebox, אשר יוצגה אף היא בישראל ובחו"ל על ידי Xact. בעקבות הרכישה הוטמע הפתרון של Whitebox הישראלית בפורטפוליו של SailPoint האמריקנית והוא נקרא כעת SecurityIQ. הפתרון הוטמע אצל יותר מ-50 לקוחות בישראל ובחו"ל.

הפתרונות של SailPoint מבוססים על שלושה קווי מוצרים:
● IdentityIQ – פתרון לארגוני אנטרפרייז המציע תהליכים מורכבים לניהול זהויות והרשאות.
● IdentityNow – פתרון מבוסס ענן (SaaS) לניהול זהויות והרשאות גישה למידע ארגוני.
● SecurityIQ – פתרון לארגונים בכל סדר גודל, לניטור פעולות ובקרת הרשאות גישה לכל מערכות הארגון.

שני אנקוריון, מנכ"לית Xact, אמרה כי "אנו שמחים לשתף פעולה עם SailPoint, בפרט לאחר שרכשה את הטכנולוגיה של Whitebox הישראלית, עמה שיתפנו פעולה בהצלחה במשך שנים. בעקבות ההסכם אנו מתכוונים לרתום את הניסיון והידע המקצועי שרכשנו עם Whitebox ולתעל אותם להטמעת מגוון פתרונות SailPoint בשוק הישראלי. אני משוכנעת כי פתרונות אלה, וביניהם SecurityIQ, יחד עם הניסיון של Xact בביצוע פרויקטים בתחום ה-IAM, יאפשרו לארגונים לוודא שתשתית ה-IT שלהם מאובטחת ומוגנת כראוי".

הארי גולד, סגן נשיא ומנהל שותפים וערוצי הפצה ב-SailPoint, הוסיף כי "אנו מרחיבים את הנוכחות שלנו בעולם, והשוק הישראלי מהווה חלק חשוב מכך, על כן חברנו ל-One1 שהיא חברה בעלת מומחיות בשוק זה. בעזרת פתרונות SailPoint, תוכל One1 לספק ללקוחותיה מערכות IAM מאובטחות שהותאמו לתמוך בשינויים ובגידול המהיר בכמות המשתמשים, באפליקציות מרובות, במידע בלתי-מובנה, ובריבוי יחידות עסקיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים