ד"ר שגית זילברברג-יעקובוביץ' נבחרה ליו"רית עמותת אשנב

היא תוביל את העמותה, שפועלת למען שימוש נבון באינטרנט בכלל, וברשתות החברתיות ובסלולר בפרט

ד"ר שגית יעקובוביץ', יו"רית עמותת אשנ"ב. צילום: גידי לויתן

ד"ר שגית זילברברג-יעקובוביץ' (44), מרצה וחוקרת תקשורת, נבחרה ליו"רית עמותת אשנ"ב (ר"ת אנשים למען שימוש נבון באינטרנט).

יצוין כי ד"ר זילברברג-יעקובוביץ' מרצה באקדמיה, בקורסים שונים לתקשורת, ומשמשת יועצת אקדמית באוניברסיטה הפתוחה. היא בעלת תארים ראשון ושני בתקשורת מהאוניברסיטה העברית ודוקטורט בתחום מאוניברסיטת בר אילן. לד"ר זילברברג-יעקובוביץ' ניסיון בפיתוח סדנאות והדרכות להורים וגורמי חינוך בתיווך בין ילדים וטכנולוגיות תקשורת חדשות.

אשנ"ב היא עמותה התנדבותית שהוקמה ב-1999 להנצחתו של החייל ערן אדרת ז"ל, שלרשת היה תפקיד במותו. העמותה פועלת למען קידום מודעות הציבור הרחב – ההורים, הילדים ובני הנוער – להשפעות החיוביות והשליליות של השימוש באינטרנט וברשתות החברתיות על החברה, ולטיפוח שימוש מושכל ונבון בהם. עד כה היא הדריכה יותר מ-180 אלף ילדים ובני נוער ברחבי הארץ ולימדה אותם, בין היתר, על הסכנות הטמונות להם ברשת.

העמותה שותפה למיזמים רבים העוסקים בשימוש נבון ברשת, בדגש על הרשתות החברתיות והסלולר. אחד מהם הוא מיזם Family safety center של גוגל (Google), המכיל תכנים ועצות לכל המשפחה בכל הקשור לגלישה נבונה ובטוחה ברשת.

ד"ר זילברברג-יעקובוביץ' אמרה כי "עולם האינטרנט שינה את תפיסת חיינו בכל תחום, ואני רואה חשיבות רבה בהקניית ידע וכלים שיסייעו להפיק את המיטב מההיצע הקיים ברשת ולהתנהל חכם בעולם התוכן הסלולרי, הרשתות החברתיות והמסרים המידיים. אנחנו חיים בתקופה מאתגרת ומעניינת במיוחד, בה משתנה עולם הערכים והדיגיטל תופס מקום רב בחיינו כבר בגילאים הצעירים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים