פפסי-פון הום! פלישת הניידים של פפסי לסין

חברה מהמזרח הרחוק השיקה לה מכשיר חדש שמכונה בפשטות Pepsi Phone ● מרחוק עלולים לטעות ולחשוב שמכשיר האלומיניום הוא Oppo R7 Plus ממותג מחדש, אבל למעשה מדובר בגרסה של Koobee H7

לאן שלא מסתכלים. פפסי-פון

המותג פפסי (Pepsi) אהוב במיוחד על הסינים, או כך זה לפחות נראה. אחרי שהם הפתיעו עם ה-Pepsi edition Oppo N1 – טלפון חכם בגרסת פפסי – עכשיו משיקה חברה נוספת מהמזרח הרחוק מכשיר חדש שמכונה בפשטות – פפסי-פון (Pepsi Phone). מרחוק עלולים לטעות ולחשוב שמכשיר האלומיניום הוא Oppo R7 Plus ממותג מחדש, אבל למעשה מדובר בגרסה של Koobee H7.

הפפסי-פון גם הוא, ממש כמו ה-Koobee H7, מציע מסך 5.5 אינץ' FHD עם תצוגת 1080p וזכוכית 2.5D; מעבד MediaTek MT6592 1.7GHz בעל שמונה ליבות; זכרון פנימי של 16 ג'יגה בייט; חיישן טביעות אצבע אחורי ו-2GB RAM. יש להניח שמדובר בגרסה מתקדמת יותר מה-Koobee H7, על אף ששולי המתכת העבים הם כמו אלו שקיימים ב-Huawei Mate 7. גם הנייד הזה מריץ מערכת Koobee התואמת את האנדרואיד 5.1, עם מוטיבים של פפסי המקשטים את המארז.

גם החלקים האחרים של הפפסי-פון זהים לאלו של ה-H7: מצלמת 13 מגה פיקסל (חיישן סמסונג מעט חלש עם כ-1.12 פיקסלים), מצלמה קדמית 5 מגה פיקסל, סוללת 3,000 מיליאמפר, תושבת סים כפולה והרחבה לכרטיס מיקרו DS (שלמעשה תופסת את התושבת השנייה לכרטיס הסים, ותומכת כרטיסי זכרון בנפח של עד 64GB). המפרט לא רע בעבור טלפון נייד בעובי 7.7 מ"מ שמשקלו 158 גרם. באשר לצבע המכשיר – אפשר לבחור במכשיר שהצבע השולט בו הוא כחול, זהב או כסף.

הקמפיין בסגנון מכרז של ה-Koobee פפסי-פון מציע שני מסלולים – הראשון P1 שעליו רק משדרי TD-LTE ו-TD-SCDMA לשימוש ברשת China Mobile בסין בלבד, ומסלול P1s בתוספת משדרי FDD-LTE plus WCDMA ל-China Unicom ולשאר העולם.

המחיר הנמוך במיוחד הוא של המסלול הראשון, שעלותו 78 דולר בלבד. באשר למסלול השני והמתקדם יותר, הצטרפות זריזה למכרז עדיין מאפשרת להשיג יחידה ב-110 דולר בלבד, וזאת לפני שהמחירים מקפצים ל-156 דולר או 203 דולר, למסלולים הכוללים גם מוט סלפי. מועד סיום המכרז הוא ה-3 בדצמבר והיעד שלו עומד על 469,700 דולר אשר, בהתחשב בהישג הנוכחי בן 37% בלבד, עלול להשתנות, לחייב העלאת מחירים, ולהסתיים באופן פחות מתוק מטעמו של המשקה המוגז המפורסם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים