One1 השיקה יחידה לאיתור סטארט-אפים לשוק הארגוני

בחברה מבקשים ליצור מקום אחד מרוכז שיחבר את הסטארט-אפים לשוק זה ● גילי שלזינגר, שמובילה את היחידה: "המטרה היא להקים קהילה של שותפים"

גילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של קבוצת One1 ומובילת One1Start. צילום: פלי הנמר

One1 הכריזה על פתיחת יחידה חדשה בשם One1Start, שתפקידה הוא לאתר סטארט-אפים שמפתחות פתרונות שמתאימים לשוק הארגוני ולחבר אותם עם הארגונים. את פעילות היחידה מובילה גילי שלזינגר, סמנכ"לית השיווק של One1.

שלזינגר אמרה בראיון לאנשים ומחשבים כי "המטרה היא להקים קהילה של סטארט-אפים שיהיו שותפים שלנו. זיהינו שיש להם צורך להציע פתרונות לשוק הארגוני ולהיפגש עם לקוחותינו. ל-One1, כחברה מסורתית של שירותי IT, יש יותר מ-2,000 לקוחות בשוק הארגוני והשותפויות האלה ייצרו מצב של Win-Win, לשני הצדדים".

המודל של One1 בטיפול בסטארט-אפ שונה ממודלים של חברות אינטגרציה אחרות. "למעשה, יש לנו כמה מודלים", לדברי שלזינגר. "מודל אחד הוא Account Management, שבמסגרתו אנחנו פותחים דלתות עבור החברות מול הלקוחות שלנו וסוגרים קיומו של משא ומתן בין הצדדים. במודל אחר, הסטארט-אפ השותף שלנו הוא קבלן משנה בפרויקט שאנחנו מזהים שיש בו צורך. בפרויקטים האלה ישולבו שירותים נוספים מבית One1 על ידי קבלנים נוספים. במסגרת המודל השלישי, השותף הוא רק ספק רישוי ותחזוקה, בעוד שאנחנו בפרונט ומבצעים את הפרויקט".

"בנוסף, אנחנו מציעים לסטארט-אפים השותפים שלנו ערוץ מכירה על ידי הצוותים שלנו. One1 מעסיקה כ-3,500 איש, מתוכם צוות של 60 אנשי מכירות שמכירים את הארגונים בשוק", אמרה שלזינגר.

החברות שיתקבלו לתוכנית של One1 יקבלו בנוסף מעטפת שיווקית, חשיפה וקידום באתר החברה, יחסי ציבור וחשיפה תקשורתית רחבה, ערוץ יוטיוב (YouTube), חשיפה בכנסים של החברה וקשרים עם יועצים, אנליסטים וכדומה.

שלזינגר ציינה כי המוצרים שיכולים להיכלל במסגרת זו הם "מוצרים משלימים לתחומי שירות לקוחות, ניהול ידע, ענן כשירות, תחום הקמעונות, Big Data וכל מוצר רלוונטי שנפגוש בתהליך הגיוס".

בימים אלה עסוקים שלזינגר וצוותה בגיוס השותפים ופגישות עם נציגי סטארט-אפים שמתאימים למבנה ש-One1 בנתה. היא ציינה כי מדובר בתהליך מרתק, שבו היא נחשפת לטכנולוגיות חדשניות, עם הרוח החדשה שמאפיינת את החברות הצעירות.

אילו חברות יכולות להתקבל לתוכנית?

הפרופיל ש-One1 מחפשת כולל חברות שפיתחו מוצר המתאים לתוכנית, חברות שהן ISV של Salesforce ומחפשות שותף בישראל, חממות סטארט-אפ של חברות התוכנה הבינלאומיות הפועלות בישראל, חממות של גופים פיננסיים ועוד. שלזינגר הדגישה כי הכוונה היא לייצר קהילה תוססת, דינמית, שמתקשרת בינה ובין עצמה, מחליפה מידע ויש לה עניין לקדם את הפיתוחים שלה בשוק הארגוני, כדי שתוכל לפרוץ לשווקים חדשים מחוץ לישראל.

אחד הדברים שמודגשים בתוכנית החדשה הוא שלכל חברה שמתקבלת אליה מוצמד מנהל מטעמה, על מנת לתת לסטארט-אפיסטים מענה על כל שאלה. "באופן טבעי, One1, בגלל גודלה, מורכבת מסוגי פעילויות שונים. כדי לחבר את הפתרון הנכון צריך מנהל שמכיר את הארגון מבפנים ויידע לנווט את הפתרונות והפרויקטים בצורה קלה", הוסיפה שלזינגר.

נשאלת השאלה: האם יש ל-One1 תוכניות להשקעות רחבות יותר באותן חברות? התשובה היא שבשלב הזה לא מדברים על כך, אך ללא ספק זה מהלך שיכול להיות בעתיד, כחלק מהפעילות הכוללת של כל החברה.

כך או כך, המפגש בין הסטארט-אפים למנמ"רים בארגונים אינו מובן מאליו ולמרבה הצער, עד כה התנהל בקצב איטי. מעורבות ופעילות של חברות כמו One1 יכולה לקדם את המהלך הזה, שכל הצדדים המעורבים בו יוצאים נשכרים.

גילי שלזינגר תשתתף בפנל על האופן שבו מסייע השוק הארגוני לסטארט-אפים. הפנל ייערך במסגרת כנס פינטק של אנשים ומחשבים, שיתקיים מחרתיים (ד') ב-Lago בראשון לציון, בהובלת רונן זרצקי, סמנכ"ל הטכנולוגיות של ישראכרט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים