תוכן שיווקי
לקראת אירוע ההשקה של תחרות BankApp2, ב-26 בנובמבר במועדון התיאטרון, שדרות ירושלים, יפו

תחרות BankAPP2 מבוססת open API חוזרת – ובגדול!

23/11/2015 12:07
BankAPP2

בעקבות ההצלחה המרשימה של תחרות BankAPP בשנה שעברה, שאליה נרשמו כ-1,000 יזמים, הוחלט להשיק את BankAPP2 – תחרות במתכונת דומה, לפיתוח אפליקציות מובייל פיננסיות שמתבססות על Open API (ממשק פתוח לתכנון אפליקציות) ייחודי שפיתח הבנק.

התחרות מאפשרת ליזמים ומפתחים שרוצים להמציא את האפליקציה הפיננסית הבאה, לקבל גישה למגוון נתונים פיננסיים של הבנק, תחת מעטפת אבטחה נדרשת ובמבנה תואם ייצור המאפשר יישום מהיר של רעיונות שימצאו מתאימים.

BankAPP2 תתמקד בעולמות תוכן מגוונים מעולם הבנקאות במבט לעתיד: התאמת יישומים עבור הלקוח הדיגיטלי שמחפש חוויית בנקאות חדשה, פתרונות לצרכים של לקוחות עסקיים קטנים וגדולים, אפליקציות בעולם הצרכנות והתשלומים ופתרונות יצירתיים נוספים בכל תחומי הפיננסים והבנקאות.

עשרת העולים לגמר ייחשפו בפני משקיעים מובילים מהארץ והעולם וכן בפני תוכנית ה-FinTech של הבנק, המאפשרת השקעה של עד מיליון שקל, בהתאם לשיקול דעת הבנק. בנוסף, יוענקו לזוכים פרסים כספיים (100 אלף שקלים למקום הראשון) ומתנות נוספות.

המשתתפים בתחרות יזכו לליווי מקצועי מצד גורמים בכירים בתעשיית ההיי-טק, כמו גם מבכירי בנק הפועלים. מטרת הליווי המקצועי לעזור גם ליזמים המתחילים לשייף ולפתח את הרעיון שלהם, ולהגיע לקו הגמר עם תוצר איכותי.

זו ההזדמנות שלכם לפתח את האפליקציה הפיננסית שתשנה את עולם הבנקאות!

ההרשמה ל-BankAPP2 פתוחה כעת באתר התחרות.

אירוע ההשקה יתרחש ב-26.11 . הבטיחו מקומכם והירשמו כעת כאן.

אירועים קרובים