CA חשפה פתרונות טרנספורמציה דיגיטלית להגדלת ההכנסות והרווחיות

"לא כל העסקים הם על בסיס שווה - חלקם שועטים קדימה, וחלקם נשאר מאחור; עם הלחץ הגובר להגיב ללחצים התחרותיים של השוק הגלובלי, חברות שיכולות לשנות כיוון באמצעות Technology disruption יישארו על כנן", אמר איימן סייד, סגן נשיא בכיר והמנהל הראשי של תחום המוצרים בחברה

23/11/2015 09:36
איימן סייד, סגן נשיא בכיר והמנהל הראשי של תחום המוצרים ב-CA Technologies. צילום: פלי הנמר

בכנס השנתי של לקוחותיה, CA World 2015, שנערך בלאס וגאס, הכריזה CA Technologies המיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל, על מוצרים ושיפורים חדשים המסייעים ללקוחותיה לפעול תוך אג'יליות ומאפשרים להם להתפתח, לצמוח ולהגן על העסק שלהם בכלכלת האפליקציות. באמצעות פתרונות חדשים, שפותחו הן אורגנית במעבדות הפיתוח שלה עצמה והן בטכנולוגיות שנרכשו לאחרונה, CA מספקת יכולות חדשות המסייעות לעסקים לבצע טרנספורמציה דיגיטלית.

"לא כל העסקים הם על בסיס שווה – חלקם שועטים קדימה, וחלקם נשאר מאחור. עם הלחץ הגובר להגיב ללחצים התחרותיים של השוק הגלובלי, חברות שיכולות לשנות כיוון באמצעות technology disruption יישארו על כנן", אמר איימן סייד, סגן נשיא בכיר והמנהל הראשי של תחום המוצרים ב-CA Technologies, שהגיע לאחרונה מניהול בכיר ביותר בסיסקו (Cisco). "אנו מאוד אופטימיים לגבי מינוף שיטות אג'ייל כדי להאיץ את מסע השינוי הדיגיטלי של הלקוחות שלנו. עם התוכנה והפתרונות החדשים שאנו חושפים היום, אנו מאפשרים ללקוחותינו לשרוד ולשגשג בכלכלת האפליקציות".

מחקר שנערך לאחרונה על ידי Freeform Dynamics – שהוזמן על ידי CA במטרה לחקור את ההשפעה של שינוי דיגיטלי – מצא כי חברות אשר הוכיחו יכולת לשנות ולאמץ את התחום הדיגיטלי הינן מצליחות: 45% דיווחו על עליה בשיעור שימור הלקוחות, ו-44% רואים גם עליה בהכנסות הכוללות. לחברות שהרחיקו לכת בשינוי הדיגיטלי שלהן יש צמיחה גבוהה פי שניים בהכנסות ופי 2.5 ברווח, מאשר ארגונים שעדיין לא אימצו את כוחה של התוכנה כמאפשר עסקי מרכזי.

פתרונות CA מוסיפים ערך לאסטרטגיה הדיגיטלית של הארגון. "כשזכינו בעסקה לשידור משחקי הליגה הלאומית להוקי, היה לנו פחות משנה כדי לספק את השירות ולהפעילו בהצלחה על כל פלטפורמה ומכשיר", אמר מו סידיקי, מנהל בכיר לתחום ארכיטקטורה ועיצוב ב-Rogers Communications, גדול ספקי שירותי התקשורת האלחוטית של קול ונתונים בקנדה ואחד הספקים המובילים בקנדה של טלוויזיה בכבלים, אינטרנט מהיר ושירותי טלפוניה לצרכנים ולעסקים. "הפתרונות של CA עזרו לנו לעמוד בתאריך היעד של ההוקי ולקדם את טביעת הרגל הדיגיטלית שלנו כדי לשמור על הלקוחות שלנו מקושרים".

מו סידיקי מנהל בכיר לתחום ארכיטקטורה ועיצוב ב-Rogers Communications

מו סידיקי מנהל בכיר לתחום ארכיטקטורה ועיצוב ב-Rogers Communications

הפתרונות החדשים של CA מספקים מענה לצרכי הלקוח בתחומי DevOps, Agile Management ואבטחת מידע, ועוזרים להניע  agility לאורך המסע הדיגיטלי שלהם. החדשות של היום הן הדוגמא האחרונה של מחויבות CA לאסטרטגיית מוצר המיועדת לסייע ללקוחות להאיץ את קצב השינוי, ולהשתמש בטכנולוגיה כדי לנהל את המורכבות ולהביא ליתרון תחרותי בכלכלת האפליקציות.

פתרונות DevOps מורחבים העונים על האתגרים הייחודיים של טרנספורמציה דיגיטלית.

לא משנה היכן נמצא העסק במסע ה-DevOps שלו, סל מוצרי ה-DevOps – מובילי השוק של CA, מסייע ללקוחות ליצור שיתוף פעולה יעיל יותר בין OpsDev ו-CA Service Virtualization, הזמין עתה באמצעות Microsoft Azure Marketplace, מפשט ומאיץ פיתוח, סימולציה ובדיקות.

בנוסף, פתרונות  CA API Management חדשים מספקים time-to-value מהיר יותר, ומאיצים את תהליך פיתוח האפליקציות עם CA Live API Creator ו- CA Mobile App Services, אשר מספקים למפתחים פונקציונליות ליבה בצורה של APIs וערכות פיתוח תוכנה.

סל המוצרים המקיף כולל גם שני פתרונות ניטור חדשים, שפותחו באופן אורגני: CA Virtual Network Assurance, המבטיח לראשונה בענף צוותים תפעוליים, רשתות וירטואליות דינאמיות של הדור הבא ותשתיות Legacy, ו- CA Unified Infrastructure Management for z Systems, פתרון ניהול התשתית המאוחדת היחיד בענף, המספק במבט אחד נראות כוללת של שירותים המשתרעים על פני מערכות mobile-to-mainframe.

סל פתרונות CA לחיבור יעיל של עולמות הפיתוח והתפעול המאפשר לארגונים האצת חדשנות להזנקת עסקית. צילום: פלי הנמר

סל פתרונות CA לחיבור יעיל של עולמות הפיתוח והתפעול המאפשר לארגונים האצת חדשנות להזנקת עסקית. צילום: פלי הנמר

חוויית ניהול אג'ייל חדשה משלבת מומחיות באג'ייל

סל מוצרי ה-Agile Management של CA משלב תוכנה ורכיבי שירות מ-CA Technologies ו-Rally, אותה רכשה CA ביולי 2015, כדי לספק למנהלים עסקיים טכנולוגיה ופלטפורמת חינוך המסייעת להגדיר מחדש כיצד לתכנן ולבצע תוצרים עסקיים. הפתרונות מבוססי הענן של Rally ומומחיות בפרקטיקות אג'ייל, סייעו לחברות לשנות את עסקיהן, כשחלק מהן השיגו זמן יציאה לשוק מהיר ב-50% מאשר עמיתיהן בענף ושיפור של 25% בפרודוקטיביות הגלובלית.

פתרונות ממוקדי זהות מגנים על ארגונים באמצעות אבטחה פשוטה ואוטומטית.

סל האבטחה המעודכן, ממוקד הזהות של CA, מגן ומאפשר צמיחה עסקית ושינוי. עם CA Privileged Access Manager, החברה מספקת יכולות מניעת פריצות המיועדות להגן על חשבונות בעלי הרשאות נרחבות בסביבות VMware NSX. במקביל, לקוחות ישפרו את היעילות התפעולית באמצעות אוטומציה המסייעת להם לעמוד בקצב עם סביבות הענן והווירטואליזציה הדינאמיות שלהם, שהן עמוד השדרה של כלכלת האפליקציות. CA גם הכריזה על עדכונים ל-CA Identity Suite לחוויית משתמש פשוטה יותר, ועל CA Data Content Discovery החדש כדי למצוא ולסווג מידע רגיש הקשור למיינפריים.

סל פתרונות CA לאתגרי אבטחה בעולמות ניהול גישה וזהויות ובעולם המיינפריים. צילום: פלי הנמר

סל פתרונות CA לאתגרי אבטחה בעולמות ניהול גישה וזהויות ובעולם המיינפריים. צילום: פלי הנמר

"ההשפעה של השינוי הדיגיטלי היא מאסיבית הן ברמת המקרו והן ברמת המיקרו – ובשום מקום זה לא כל כך ברור כמו בדרך שאילצה חברות לשנות את האופן שבו הן פועלות ומתחרות", אמר אדוארד קון, סגן מנהל Thought Leadership ב-Oxford Economics. "זריזות – היכולת להגיב ללחצי שוק ודרישות הלקוח, ולהשתמש בטכנולוגיה באופן משולב ואסטרטגי – חשובה לעסקים כיום כמו תזרים מזומנים וצוות מכירות חזק."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים