CA הכריזה על סט מוצרי Agile Management המאיצים קבלת החלטות מהניהול לפיתוח

לאחר שגישת האג'ייל לפיתוח תוכנה בעידן כלכלת היישומים גברה על גישת ה-waterfall, נוצר מעין ריחוק בין הפיתוח ליישום העסקי ● החברה מציעה סל פתרונות לניהול אגי'לי שיקרב את הצד הניהולי לעסקי לצד הפיתוחי בארגונים, ומספקת ללקוחותיה גם ייעוץ והדרכה להטמעה מהירה של עקרונות אג'ייל בבחינת נאה דורש, נאה מקיים

22/11/2015 08:42
ג'יימס הארוויי, המנהל הכללי של ניהול עסקי ה-IT ב-CA Technologies

בכנס המשתמשים 2015 CA World השנתי שלה  שנערך כמדי שנה בלאס וגאס, הכריזה CA Technologies המיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל, על סל מוצרי Agile Management המשלב אסטרטגיה, השקעה וטכנולוגיית תכנון סל מוצרים עם מומחיות באג'ייל כדי לעזור לארגונים להצליח בכלכלת האפליקציות.

"חברות מצליחות או נכשלות על סמך המהירות שבה הן יכולות לספק חדשנות ועדיין להתנהל במסגרת מגבלות המשאבים והמימון של העסק", אמר ג'יימס הארווי, המנהל הכללי של ניהול עסקי ה-IT ב-CA Technologies. "יחד עם מומחי האג'ייל הטובים ביותר בענף, אנו מובילים עם סל פתרונות ה-Agile Management הראשון מסוגו, הקושר בצורה הדוקה אסטרטגיה עסקית עם ביצוע פיתוח, ויוצר סביבת עבודה מהירה ביותר."

החברה מספקת שילוב ראשון בענף של Agile Development ויכולת ניהול סל מוצרים ארגוני

סל מוצרי ה-Agile Management משלב רכיבי תוכנה ושירות נבחרים של CA ו-Rally (שנרכשה על ידי CA ביולי 2015 בתמורה ל-480 מיליון דולר), כדי לספק למנהלים עסקיים פלטפורמה טכנולוגית וחינוכית המסייעת להגדיר מחדש כיצד תוצרים עסקיים מתוכננים ומבוצעים. גישה הוליסטית זו מסייעת לארגונים בכל הגדלים – כולל ארגונים גדולים – לאמץ גישות אג'ייל והלך רוח תרבותי הנדרשים להנעת שינוי דיגיטלי ולהסתגל במהירות לדרישות עסקיות משתנות.

"המכשול הגדול ביותר לקבלה מוצלחת של אג'יילכרוך בשינוי תרבותי וארגוני. חשוב שיהיו כלים מתאימים היכולים לפעול באופן הדדי, אך החברות המצליחות ביותר באימוץ וטרנספורמציה של מתודולוגיית אג'ייל מערכתית מבינות שהדבר דורש יותר מאוטומציה ופריסה של טכנולוגיה", אמרה מלינדה באלו, מנהלת תכנית ניהול מחזור חיים ואסטרטגיות ניהוליות, IDC. "ארגונים המבקשים לעשות את המעבר הזה, צריכים לשקול ולהעריך ספקים של מערכי יכולות מלאים, החל מכלים ומומחיות בתחום ההדרכה, היכולים להקל על עקומת הלמידה וההתפתחות של נושא האג'ייל, ועד לאימוץ מלא".

מלינדה באלו, מנהלת תכנית, ניהול מחזור חיים ואסטרטגיות ניהוליות, IDC

מלינדה באלו, מנהלת תכנית, ניהול מחזור חיים ואסטרטגיות ניהוליות, IDC

תפיסת Agile Management מספקת דרך מהירה ומשמעותית לחבר את המתודולוגיה של צוותי אג'ייללסל המוצרים העסקיים, כך שההנהלה יכולה להפיק תוצאות מאימוץ אג'ייל, ויש לה את התובנות הדרושות לקבלת החלטות מהירה.

PayPal, שהופרדה לאחרונה מחברת המסחר המקוון הגדולה בעולם, eBay, היא לקוחה של CA, ואחת החברות הגדולות בעולם בתחום התשלומים הדיגיטליים. החברה עיבדה ארבעה מיליארד תשלומים בשנה שעברה, שמיליארד מתוכם בוצעו באמצעות התקנים ניידים.

"אנו מתחרים באגרסיביות בענף דינאמי ביותר, דבר המחייב אותנו לחדשנות באופן שוטף", אמרה סגנית נשיא לפעילות עסקי הטכנולוגיה ב-PayPal, קריסטן וולברג. "CA Agile Central היא קריטית לתמיכה בשקיפות ובניהול של תהליכי תכנון סל המוצרים של PayPal ושל למעלה מ-400 צוותי אג'ייל המפוזרים ברחבי העולם. כעת יש ברשותנו את הפרודוקטיביות, המהירות והאג'יליות הנדרשות להבאת פתרונות תשלום חדשניים לשוק, במהירות רבה יותר".

קירסטן וולברג, סגנית נשיא לפעילות עסקי הטכנולוגיה ב-PayPal

קירסטן וולברג, סגנית נשיא לפעילות עסקי הטכנולוגיה ב-PayPal

אימון והדרכה הם מפתח להעברת עקרונות אג'ייל מעבר לפיתוח ולתוך הפעילות עסקית

סל מוצרי ה-Agile Management והאימוץ של פרקטיקות אג'ייל סייעו לחברות לשנות את העסקים שלהן, כשחלקן  קיצרו את זמן ההגעה לשוק ב-50% מעמיתיהן בענף, עם עלייה של 25% בפרודוקטיביות הכללית. למעלה מ-276 אלף אנשים משתמשים ב-CA Agile Central (לשעברRally Agile Application Lifecycle Management), ולמעלה מ-300 אלף איש קיבלו את הדרכת האג'ייל של CA Agile Training.

על פי חברת המחקר פורסטר (Forrester Research), כ-69% מ-560 מקבלי החלטות שהשתתפו בסקר השנתי Forrsights Software Survey של פורסטר, אמרו שיש להם עניין, תכנית ליישום, או שכבר יישמו אג'ייל בפתרונות שלהם התפורים לצרכי הלקוח.

פתרון אינטגרציה חדש ומומחיות מביאים לתוצאות עסקיות משמעותיות כתוצאה מאימוץ אג'ייל

יכולות Agile Management זמינות ללקוחות כבר והן הודגמו בתערוכה שנערכה בכנס CA World 2015, כולל מהדורה חדשה של CA PPM (ר"ת CA Project & Portfolio Management), המשתלבת עם CA Agile Central. הפתרונות המשולבים מספקים למנהלי מוצר ולמנהלי תכניות הבנה טובה יותר של עבודת אג'ייל המתבצעת במקביל לעבודת פיתוח מסורתית, כך ש-governance ומימון הם אופטימליים בכל הפרויקטים.

אזור ייעודי בתערוכת CA World יועד Agile Transformation וכלל את מומחי האג'ייל המובילים בענף, המאמנים לקוחות לגבי דרכים חדשות לחשוב כיצד מתבצעת עבודה ע"י כוח העבודה המודרני. צילום: פלי הנמר

אזור ייעודי בתערוכת CA World יועד Agile Transformation וכלל את מומחי האג'ייל המובילים בענף, המאמנים לקוחות לגבי דרכים חדשות לחשוב כיצד מתבצעת עבודה ע"י כוח העבודה המודרני. צילום: פלי הנמר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים