תוכן שיווקי

נבחרת C3 Tough Mudder מרימה הילוך!

נבחרת המנמר"ים והמנכל"ים אשר תעבור את מסלול ה-TOUGH MUDDER באנגליה,כאתגר למען גדולים מהחיים, מתחילה בקרוב את אימוניה לקראת האתגר ● הנבחרת תעבור אימוני קרוספיט על ידי בכירי המאמנים שנתרתמו לפרויקט החברתי החשוב

19/11/2015 11:24

משתתפי Tough Mudder יעברו את המסלול הקשוח של הכוחות המיוחדים של בריטניה, 21 ק"מ של עליות וירידות בבוץ טובעני, יתמודדו עם מכשולי קרח, חשמל וגז מדמיע, ויידרשו לשלב כוחות בעבודת צוות על מנת לעבור מכשולים רבים.

את כל זה, הם יבצעו למען מטרת על – גיוס תרומות לעמותת גדולים מהחיים, למען ילדים חולי סרטן.

אימוני נבחרת C3 Tough Mudder יחלו ב-4 בדצמבר, ימשכו באינטנסיביות חמישה חודשים ויכללו ריצות, אימוני קרוספיט והכנה תזונתית ומנטאלית.

אלון כהן, קפטן הנבחרת: "פניתי לשני מאמנים בכירים ונחשבים משני מועדוני קרוספיט מהמובילים בארץ, והם לא היססו לרגע ונרתמו להכין בהתנדבות ובאופן אישי את הנבחרת, לקראת ביצוע האתגר למען המטרה החברתית החשובה – איסוף תרומות לגדולים מהחיים, למען ילדים חולי סרטן".

הכירו את המאמנים

דורון פרילוק, בעלים ומאמן ראשי קרוספיט פתח תקווה וקרוספיט בת ים

דורון פרילוק, בעלים ומאמן ראשי קרוספיט פתח תקווה וקרוספיט בת ים

דורון פרילוק (31), קרוספיט פתח תקווה, בוגר ביה"ס למנע"ס במרכז הבינתחומי וביה"ס למנע"ס על שם רקנאטי באוניברסיטת תל אביב. MSC בייעוץ ארגוני. מאמן קרוספיט, מאמן ריצות ארוכות. מייסד המשלחת הישראלית הראשונה ל-Tough Mudder (שלוש משלחות עד כה), והמשלחת הישראלית הראשונה לספארטן רייס. בעלים ומאמן ראשי קרוספיט פתח תקווה וקרוספיט בת ים ובקרוב גם קרוספיט נמל ת"א.

יוני וולף, הבעלים והמאמן הראשי של מועדוני קרוספיט הזאבים במשמרת ובמרכז ימי קיסריה

יוני וולף, הבעלים והמאמן הראשי של מועדוני קרוספיט הזאבים במשמרת ובמרכז ימי קיסריה

יוני וולף (29), קרוספיט הזאבים – משמרת, עוסק בשני תחומים עיקריים: אימון כושר ומחקר בפסיכולוגיה. בתחום הכושר, הבעלים והמאמן הראשי של מועדוני קרוספיט הזאבים במשמרת ובמרכז ימי קיסריה, ובאשר לפסיכולוגיה – לפני כחודשיים סיים את כתיבת עבודת הדוקטורט שלו אשר עוסקת בנושא חרדה ממוות אצל סטודנטים לרפואה. וולף היה בעברו חבר נבחרת ישראל בג'ודו, וכן אלוף ישראל בוגרים עד משקל 73 קילו. וולף חושב שה-Tough Mudder הוא האתגר המושלם לחברות בכלל ולמנהלים בפרט. בכדי לצלוח אתגר זה צריך לדעת לפתח בקבוצה רצון עז להצליח, ערבות הדדית וקשיחות מנטלית – שהם פקטורים בסיסים להצלחה עסקית.

אירועים קרובים