כ-200 אנשי IT מישראל ישתתפו בכנס של אורקל בסן פרנסיסקו

הם יהיו חלק מ-60 אלף איש שישתתפו ב-Oracle Open World, שייפתח בעוד כחודש ● בפעם הראשונה, ירצו באירוע שלושה מנהלים ישראלים בחברה אחת

עוזי נבון, מנכ"ל אורקל ישראל. צילום: שלומי מזרחי

כ-200 אנשי IT, מקצוענים ומנהלים מישראל יהיו השנה בין 60 אלף המשתתפים ב-Oracle Open World 2015 – האירוע השנתי של החברה, שנחשב לאחד מכנסי המחשוב השנתיים הגדולים בעולם. האירוע יתקיים בסן פרנסיסקו בין 25 ל-29 באוקטובר. בראש המשלחת יעמוד עוזי נבון, מנכ"ל אורקל (Oracle) ישראל.

המשתתפים בכנס יוכלו ללמוד על המגמות המובילות בעולם ה-IT, המשתנה במהירות. בין החברות הישראליות ששולחות אליו הפעם נציגים ניתן למצוא ארגונים גדולים, סטארט-אפים, יצרני תוכנה (ISV) ושותפים עסקיים – כולם משתמשים בטכנולוגיות אורקל. הם באים ממגוון סקטורים במשק, בין היתר התקשורת, הפיננסים, החינוך, הסקטור הציבורי, הבריאות, הקמעונות והתשתיות.

בפעם הראשונה בתולדות הכנס ישאו בו דברים שלושה מרצים מחברה ישראלית אחת – בריליקס (Brillix). הראשון שבהם הוא עמי אהרונוביץ', מנכ"ל החברה, שירצה בכנס זו הפעם השמינית ויסקור שיטות עבודה מומלצות ליישום ומימוש של תכונות חדשות בגרסת בסיס הנתונים של אורקל, 12c, עבור מפתחים ומנהלי בסיסי נתונים. יצוין כי אהרונוביץ' הוא גם נשיא ilOUG, ארגון משתמשי אורקל בישראל.

מרצה נוסף הוא עודד רז, סמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי בבריליקס, ומומחה בפתרונות מתקדמים בעולם האבטחה בכלל וניהול זהויות (IDM) בסביבת אורקל בפרט. רז ידבר על מינוף סביבת בסיס הנתונים של אורקל בגרסת 12c לאבטחת יישומי הענן של הארגון.

עמי אהרונוביץ', מנכ"ל בריליקס

עמי אהרונוביץ', מנכ"ל בריליקס

אלון שפיגל, סמנכ"ל בכיר לפתרונות ומוצרים בחברה, ירצה בכנס בפעם הראשונה. הוא ידבר על בסיס הנתונים הרלציוני של אורקל לעומת פתרון ה-NoSQL שלה, ויסביר כיצד ניתן לבחור איזה פתרון הוא המתאים והנכון ביותר לארגון.

בריליקס מספקת פתרונות ושירותים בתחומי בסיסי הנתונים, ה-Big Data ואבטחת המידע. מאורקל נמסר כי הרצאותיהם של אהרונוביץ', רז ושפיגל נבחרו לאחר תהליך בחירה קפדני מבין מאות מועמדים מאירופה, המזרח התיכון ואפריקה.

Oracle Open World, כאמור – אחד מכנסי המחשוב הגדולים בעולם – כולל את הצגת המתווה האסטרטגי של אורקל ומפת הדרכים שלה לשנה הקרובה. כמו כן, הוא כולל הכרזות והודעות שונות על ידי קברניטי החברה – לארי אליסון, צפרא כץ ומארק הרד, וכן הרצאות של מנהלי חברות גלובליות רבות – לקוחות או שותפי אורקל. אלה יציגו מקרי מבחן בארגונים שלהם כמשתמשים בטכנולוגיות של החברה.

עוד בתוכנית: אלטון ג'ון, ג'אווה ותערוכת ענק

עודד רז, סמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי בבריליקס

עודד רז, סמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי בבריליקס

במהלך האירוע יתקיימו כמה מושבים מרכזיים, הכוללים כל אחד מאות הרצאות בנושאים השונים המובילים את התעשייה כיום, בהם מובייל, מדיה חברתית, Big Data, מחשוב ענן והאינטרנט של הדברים. לצד הכנס הגדול יתקיים Oracle JavaOne – אירוע שנועד למפתחי ג'אווה (Java) ושמושך אליו מומחים ומשתמשים בשפה זו, לשבוע שכולו לימודים ונטוורקינג. כמו כן, במקביל ל-Oracle Open World תתקיים תערוכה בה יציגו מאות חברות.

בתוכנית האמנותית, יוכלו המשתתפים לחזות בהופעות שונות, בהן של אלטון ג'ון וזמר הרוק האלטרנטיבי האמריקני Beck, שיתקיימו על אי המטמון במפרץ סן פרנסיסקו.

לדברי אילן שפיגלמן, סמנכ"ל השיווק של אורקל ישראל, "בשנים האחרונות יש מגמה של גידול במספר המשתתפים מישראל ב-Open World. הם חוזרים מהכנס עם כלים ותובנות שאי אפשר להשיג בשום מקום אחר".

אלון שפיגל, סמנכ"ל בכיר לפתרונות ומוצרים בבריליקס

אלון שפיגל, סמנכ"ל בכיר לפתרונות ומוצרים בבריליקס

הוא הוסיף כי "הכנס השנה רלוונטי מתמיד, לאור ההאצה באימוץ על ידי ארגונים בעולם בגדלים שונים של טרנד הדיגיטל, ובכלל זה ה-Big Data, הענן, האינטרנט של הדברים והמובייל. הדבר מחייב את אנשי ה-IT לקבל מידע עדכני מטובי המומחים בעולם, וכן לשמוע מניסיונם של ארגונים שהטמיעו טכנולוגיות כאלה בהצלחה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים