מחליפים שנה – חלק ט'

מנכ"לים ובכירים נוספים בחברות מובילות בתעשיית ההיי-טק הישראלית מסכמים את תשע"ה וצופים אל עבר תשע"ו ● והפעם: יורם אלול, מנהל אזורי ב-BMC לישראל, יוון וקפריסין

שתהיה לכולנו שנה טובה.

איך אתה מסכם את תשע"ה בענף?
"בשנה האחרונה, תחומי הדיגיטל והענן ביססו את מעמדם כמנועי צמיחה וחדשנות בקרב חברות וארגונים. יותר ויותר חברות משקיעות משאבים רבים כדי לעבור לסביבות אלה.

בעידן הענן והדיגיטל, החברות והארגונים נדרשים לכלים מתקדמים, שידעו לתמוך ולנהל את השירותים העסקיים והתפעוליים בסביבות אלה, ומאידך נדרשים לפתרונות המבוססים על הסביבות הללו, שיביאו לחדשנות ולגמישות עסקית.

יורם אלול, מנהל אזורי ב-BMC לישראל, יוון וקפריסין

יורם אלול, מנהל אזורי ב-BMC לישראל, יוון וקפריסין

על רקע מגמה זו, BMC השיקה את חזון ה-DEM (ר"ת Digital Enterprise Management). חזון זה הוא אבולוציה של המושג BSM (ר"ת Business Service Management), שלפני יותר מעשור BMC הייתה הראשונה להטמיע אותו בעולם ה-IT".

מה צפוי בשנה הבאה?
"בתשע"ו נראה יותר השקעות של חברות במעבר לסביבות ענן וערוצי דיגיטל, לרבות חברות מסורתיות ו-ותיקות יותר, ובענפים שמתוקף הרגולציה הם שמרניים יחסית, דוגמת המגזרים הפיננסי והביטחוני".

מה היה האירוע הבולט ביותר בענף השנה?
"מבחינתי, האירוע הבולט של השנה היה הביקור בישראל של בוב ביצ'אמפ, מנכ"ל BMC העולמית, יחד עם מספר בכירים נוספים בחברה. הביקור הזה ביטא את המחויבות וההערכה הרבה שיש להם כלפי השוק הישראלי.

מעבר לזה, הייתה זו שנת ה-SaaS. כמצופה מישראל, כמדינה שהינה מאמצת מוקדמת של טכנולוגיות, היא חיבקה את מודל ה-SaaS בשתי ידיים. הטכנולוגיה, העלות בעלות כוללת, קלות השימוש, אבטחת המידע ומהירות היישום הביאו ארגונים בישראל להבנה שמודל זה הוא ההווה והעתיד בעולם התוכנה".

מה אתה מאחל לקראת תשע"ו?
"אני מאחל לענף שימשיך לשמר ולחזק את הפתיחות והחדשנות בכלל ובעולמות ה-DEM וה-SAAS בפרט. אני מקווה שהחיבוק של מודל ה-SaaS שבא לידי ביטוי בולט השנה יימשך.

כמו כן, אני מאחל למחלקות ה-IT בארגונים להבין שתפקידן הוא לתת ערך עסקי לארגון, בנוסף להיותן הזרוע הטכנולוגית המרכזית בו.

לשותפיי לדרך, ובראשם מטריקס, המפיצה של פתרונות BMC בישראל, אני מאחל להמשיך את העשייה המבורכת מזה 23 שנים ועד 120 להמשך שגשוג, מקצוענות וחדשנות".

ריכז: יניב הלפרין

לחלק א' לחצו כאן.

לחלק ב' לחצו כאן.

לחלק ג' לחצו כאן.

לחלק ד' לחצו כאן.

לחלק ה' לחצו כאן.

לחלק ו' לחצו כאן.

לחלק ז' לחצו כאן.

לחלק ח' לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים